Hop til indhold

Eva fra Colombia

Featured Replies

Skrevet

Har ikke prøvet endnu, men tager gerne en for holdet :) Har du fundet et nummer til hende?

Skrevet
  • Author
Seb93 skrev, for 2 timer siden:

Har du fundet et nummer til hende?

På mobil versionen af annoncen er der link til hendes tiktok. Nummeret kan stadig ses på tiktok. For dulen, hun har fjernet nummeret fra annoncen. Jeg ville gerne se hende men hun var svær at få fat på. Adressen er skiftet til Gentofte, stod der ikke Søborg tidligere? Hvis jeg får fat på hende så besøger jeg hende i den kommende uge. Men nu er det jo uklart om hun stadig arbejder.

Skrevet

Har skrevet på WhatsApp via tiktok. Ser ikke ud til beskeder bliver modtaget. Jo der stod Søborg tidligere.

Skrevet
  • Author

Telefonnummeret er kommet på igen. Jeg forventer bestemt at se hende indenfor få dage men skriv meget gerne hvis i ser hende. Har fundet ud af at videoen er max 3 år gammel men den kan også sagtens være nyere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.