Hop til indhold

Madame eller Hypnosis

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/416900

hej brødre

jeg har været på besøg hos hypnosis, det er et meget fint sted, ude på landet, så til og fra kørsel er fint uden for mange det kigger med.

hun er en varm kvinde, men flittige hænder og finger, det er et sted hvor der er alternativ behandlig, og så det for os, jeg fik vel omkring 3 timer, med hende dejlig massage og et håndjob ud over det sædvanlige, jeg var selv aktiv, med finger og tunge og hun er nem at tænde, så trænger du til en massage og godt håndjob hvor du må pille og røre alt det du vil, så er det en godt sted, jeg fik en god aften ud af det

Skrevet

Lyder som en god oplevelse, har kigget på hendes annonce nogle gange, og fik bestilt tid til næste uge, godt nok hos Madame og glæder mig virkelig til at møde hende, bliver spændende at prøve hendes koncept.

Skrevet
  • Author

nej, ikke meget stor, men rund og blød, men er man til de slanke kvinder er det ikke stedet, billeder er det du/i får, hun er helt lige til ikke så meget vrøvl, og man SKAL være med i legen det tænder hende og så får du en varm kvinde der kan sit hånd arbejde.

Skrevet
Bandit45(Vejle) skrev, den 17.1.2025 at 09:39:

Lyder som en god oplevelse, har kigget på hendes annonce nogle gange, og fik bestilt tid til næste uge, godt nok hos Madame og glæder mig virkelig til at møde hende, bliver spændende at prøve hendes koncept.

har du fået besøgt hende, overvejer selv et besøg  hos hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.