Jersey86 525 Skrevet 11. Januar Sidste år var jeg i Madagaskar, og jeg vil gerne fortælle lidt om min fantastiske tur. Jeg var rundt omkring på øen, både med de lokale busser(en oplevelse i sig selv), indenrigsflyvninger og en privat hyret bil. Privat bil: Jeg havde fået kontakt til en ven af en ven af en pige som jeg havde mødtes med. Hans navn var Gaston og han fik arrangeret en bil med en chauffør der hed Oumadi. Vi skulle lige se hinanden an, men vi fandt hurtigt ud af de var lige så store horebukke som mig: Oumadi: 32 år. Velhavende efter Madagaskar standard. Har været udvekslingsstudent i Norge og talte fint engelsk. Har en datter og fast kæreste, men hore når han har mulighed for det. Af det beløb jeg skulle betale ham i billeje, udbetalte jeg løbende halvdelen i løbet af turen, som han primært brugte på druk og hor. Pigerne var vilde med ham. Gaston som jo delte værelse med ham, kunne genfortælle i detaljer hvordan pigerne tiggede og bedte om at han ikke nok ville tage hende med ham imens han gennem kneppede dem i hele og halve timer. Han kunne sikkert have sluppet afsted med ikke at betale, men som jeg er helt enig i, når man betaler pigen signalere man at det bare var et engangsknald og at det ikke bliver til mere. Dog mødte han en pige han ikke kunne slippe af med igen, hun blev ved med at komme tilbage til hotellet. Gaston: 21 år. Pt arbejdsløs og var med for at øve sig på sit engelske med mig. Jeg omtalte ham som min guide. Han havde ingen penge og jeg var ikke forpligtet til at betale ham noget, udover mad og drikke. Jeg udfordrede ham til hver gang han kunne have sex med en pige uden at skulle betale, så fik han 30 kr. Det lykkedes ham 2 gange. Da turen var slut gav jeg ham 300 kr han kunne bruge på en ny telefon, da hans gamle var gået i stykker. Priser: Leje af bil:(en driftsikker Hyundai Galloloper 2 med AC) og løn til chauffør: 415 kr. eksklusiv diesel som du betaler løbende. Overnatning: alt fra omkring 80 til 350 kr/nat. På bilturen skulle jeg også betale for Oumadis og Gastons overnatning. De delte et værelse, nogle steder kunne de også sove gratis/billigt i “drivers room”, men det var sjovere at de også havde mulighed for at tage piger med hjem, så jeg valgte at bo på lidt billigere hoteller og betalte for 2 værelser. De fleste hoteller havde ikke varmt vand og rengøring og kvaliteten af sengen var langt fra i top. Men du kan betale lidt mere og bo virkeligt godt. AC var kun nødvendigt for mig ude ved kysten. Drikkevare: øl og drinks i byen koster 5-15 kr. et tårn med 6 liter øl kostede 90 kr. Når man er i byen skal man selvfølgelig være obs på at det ikke løber løbsk, vi kunne hurtigt blive 5-10 personer og hvis alle bare bestiller drinks og øl, så kan det blive lidt dyrt. Jeg forsøgte at holde det på 1-200 kr/aften. Oumadi brugte også en del af hans penge. Pigerne: 30-150 kr. ja du læste rigtigt. 150 kr er virkelig gavnmildt, men som hvid er forventningen selvfølgelig også at du betaler lidt mere. Oumadi betalte maks 100 kr og Gaston slap af sted med 30-55 kr. Om hun bliver og sover natten over kommer an på pigen og jeres relation. Mine venners piger overnattede altid. Enkelte havde prøvet at få 100 dollars/euro af en udlændig, så de kunne godt forvente lidt mere, men i sidste ende var alle tilfredse med de 150 kr. Det billigste tilbud jeg fik var 30 kr fra en virkelig flot 18 årig. Efter første omgang, tog hun et bad. Jeg var stadig nøgen da hun kom ud af badet. Jeg trak hende tæt ind til mig og hun begyndte at lege med min pik som lynhurtig blev hård igen. Hun fik en tur mere og smilede tilfredsstilende da jeg kom op i hende for anden gang. Jeg flottede mig og gav hende 90 kr i stedet for 30 kr, hun var godt tilfreds. Mad: alt imellem 5 og 100 kr for et måltid/person. De billigste måltider var enten suppe med nudler eller ris med noget kød. Igen betaler du for din chaufførs og guides mad. For at holde omkostningerne nede spiste vi nogle meget billige steder, mange almindelige danskere ville sikkert have løbet skrigende væk hvis de så hygiejnen, men altså jeg havde kun få problemer med maven og det blev løst med Imodium. Vores piger var også med ude og spise nogle gange, hvis det var billigt, så betalte jeg bare. Var det lidt dyrt, så måtte Oumadi og Gaston betale for deres egen dame eller dele et måltid med dem. Nationalparker: omkring 300 kr/dag inklusiv billet og guide. Jeg brugte nok i snit 1.500 kr/dag under turen med Gaston og Oumadi. Når man tænker på at det dækker over 3 måltider til 3 personer, 2 hotelværelser, byture de fleste dage, en eller 2 piger ca halvdelen af dagene, leje af en stor firhjulstrækker inklusiv chauffør, diverse aktiviteter, personlig guide, så er det jo ikke så slemt… men lidt dyrt for mig da jeg ellers ikke bruger mere end 400 kr om dagen her. I forhold til at være guides på denne tur var de lidt amatører, forstået på den måde at de aldrig kørt denne rute før og havde kun besøgt nogle af byerne. Men de kan selvfølgelig sproget og Oumadi var guide i et andet område og Gaston studerede turisme på universitet. De to var mindst lige så meget på ferie som jeg var. Jeg var altid tryg i deres selskab, og jeg er 100% sikker på at ville have min ryg hvis der skete noget, hvilket der heldigvis ikke gjorde. Og de var nogle gutter mænd og gav mig altid første valget af pigerne, perfekte wingmen. Hvis man udelukkende er ude efter sex, så skal man ikke tage på denne tur. Der var 4 dage hvor jeg ikke havde sex og du betaler jo en masse ekstra for bilen, kost og logi. Men det var fedt at besøge nationalparkerne, også så man har lidt billeder at vise dem der hjemme. Og ikke mindsk at tage i byen med Oumadi og Gaston var mega fedt. Når jeg bare er mig selv, så bruger jeg tinder eller tager ud og finder en pige og så hurtigt hjem og knalde. Det var mega fedt med en anden oplevelse. Det kunne have været fedt at have været sammen med 1-2 andre turister med samme interesser, så man kunne have delt udgifterne. Umiddelbart kan der maks være 3 voksne passagerer i bilen. Men mega stor anbefaling herfra til Oumadi og Gaston som er mere end interesseret i at tage afsted igen sammen med andre danske mænd der er interesseret i naturoplevelser, piger og sjov og ballade. Skriv en PM hvis i gerne vil have kontakt oplysninger. Korruption: Jeg har aldrig oplevet et land med så udbredt hverdags korruption. Jeg måtte selv bestikke politiet 2 gange og Oumadi måtte betale dem en 5-7 gange pga fejl med hans nummerplade. De 2 gange jeg selv måtte bestikke politiet: Den ene gang var da jeg var ude og gå i hovedstaden efter kl 21 og ikke havde mit pas på mig, jeg betalte omkring 150 kr for at få lov til at tage en taxi hjem til hotellet. Den anden gang kørte jeg rundt på en motorcykel uden kørekort, det kostede 60 kr. Men altså i begge situationer var politiet mega cool og der var ikke noget drama. Jeg betalte deres bestikkelse og de gav et fist bump. Om pigerne: som nævnt er priserne latterligt lave. Alle var i alderen 18 til 23 og generelt virkelig smukke. Jeg bollede nok en ca. 30 piger uden kondom, men utroligt nok var det kun meget få der havde været gravide. Husk at spørge efter at se hendes ID kort, hvis hun ikke har et så er hun helt sikkert under 18. Jeg taler ikke fransk, så det hjalp at have mine 2 venner med. Når man kommer langt nok ud på landet, så taler pigerne knap nok fransk og Google translate bøvler med de forskellige malagasy dialekter og fordi de lokale blander malagasy og fransk. Nogen gange kan det være en fordel med en trekant, så kan pigerne tale med hinanden. Pga sprogbarrieren er GFE ikke helt oppe at ringe, dog var jeg sammen med et par piger som kunne lidt engelsk og det hjalp på lidenskaben. Jeg har en iPhone 13 pro og pigerne er vilde med kameraet, iøvrigt også Oumadi og Gaston. Og ja jeg er blevet testet efter jeg er kommet hjem og var helt clean. Jeg tog prep og doxycyklin. Kondom var ikke på tale hos 90% af pigerne, så for det meste er det op til dig og de fleste piger smiler så sødt man kommer oppe i dem. Oumadi bollede udelukkede uden kondom, men Gaston gjorde altid med. De bedste steder at møde piger: På gaden i Tana:(forkortelse af Antananarivo, hovedstaden i Madagaskar): især omkring Independence Avenue Nosy Be: Klassisk feriedestination ala Zanzibar. Jeg boede i en by ved navn Madirokely, her lå der en 10-20 restauranter og barer tæt ved stranden hvor man kunne få sig et billigt måltid mad og se pigerne gå op og ned af gaden i håb om et hook up. Taxi Be: Et diskotek/bar i Tana, som var fyldt med flotte piger klar på hook ups. Tinder/badoo: Stort udvalg, det er nok også her man har bedst held med at finde en der kan engelsk. Det er bestemt ikke alle i Madagaskar der har en smartphone god nok til tinder, så det er lidt dem der kommer fra familier med lidt flere penge der findes her. Udenfor Tana og Nosy Be var tinder og badoo helt dødt. Toliara: En mellemstor kystby. Oumadi, Gaston og jeg var på natklub. Der var nok ca. 150-200 gæster. 3 kinesere og så mig, ellers var resten lokale. Jeg fik mange lange blinke og gik hjem med 2 piger og havde en trekant. Her kan i se lidt forskellige billeder, tiktoks og facebookprofiler af de piger jeg var sammen med forskellige steder i Madagaskar: https://www.tiktok.com/@tesalia86 https://www.facebook.com/profile.php?id=100093626191326 Salia 21, hun har nogle rimelig gode videoer på hendes facebook profil. Oumadi og Gaston lavede en aftale med hende og hendes veninde. Oumadi havde egentligt udset sig Salia, men gav mig første ret til at vælge og imellem hende og veninden, der var ingen tvivl om hvem jeg skulle i bukserne på. Vi startede med at spise pizza, i begyndelsen var Salia lidt reserveret, men varmede efterhånden op. Hun kunne intet engelsk, men jeg er efterhånden blev god til at flirte over google translate og mimik. Senere fik vi nogle øl på en karokeebar, da vi skulle videre på natklub mente pigerne at de skulle skifte tøj. Vi endte hjemme hos Salias mor, hun gav os noget mad og satte Fast and Furious 1 på med fransk tale. Jeg var godt nok noget nervøs over situationen, da min eneste intention jo var at råkneppe hendes datter og så videre. Men moren var mega cool, så heldigvis blev det ikke til noget drama. Efter et par timer på natklub, tog vi tilbage til hotellet. Normalvis er jeg ikke så meget til at slikke fisse, men en så flot pige som hende fortjente det synes jeg, hun smagte nærmest af ingenting. Som nævnt er det ikke noget der tænder mig, så da vi skulle til at have sex var min pik helt slap. Salia var tydeligvis skuffet, hvilket jo dybest set var fedt, det bekræftede jo at hun var liderlig. Efter et kærligt blowjob blev jeg dog kampklar og kunne give den maks gas. Hun skulle hjem tidligt, så det blev til et enkelt morgen knald også. Jeg måtte stoppe hende på vej ud af døren og gav hende 150 kr som hun selvfølgelig tog imod, men jeg tror ikke der var nogen forventning om penge. Hun har klar på at mødes næste dag, men vi skulle desværre tidligt afsted til næste destination. https://www.tiktok.com/@manah.vanna Mainah, 19 år. Mødte hende på gaden på Nosy Be. Et par dage efter kom hun på uanmeldt besøg, og må på en eller anden måde været kommet igennem security. Heldigvis var jeg ikke sammen med en anden. Så det var meget belejligt med noget spontan sex til døren. Men jeg måtte forklare hende at hun skulle skrive før hun kom på uanmeldt besøg. Virkelig flot pige og dejlig sex. https://www.tiktok.com/@princia.lindivat https://www.facebook.com/profile.php?id=61551624051017 Princia, 20ish. Der var faktisk ingen af os der var sammen med hende, hun var veninde til Oumadis pige. Men utrolig køn pige og helt sikkert "tilgængelig" hvis situationen var rigtig. https://www.tiktok.com/@tanyah870 Tanya 20ish. Mødte hende på Taxi Be i Tana. En af de flotteste kroppe jeg nogensinde har set, jeg var ikke et sekund i tvivl om at hun skulle med tilbage på hotel. Dejlig passioneret sex, hun var på genbesøg et par gange. https://www.tiktok.com/@rollandefassy Jeg havde en god trekant med hende og hendes veninde. Lidt buttet, men sød og kærlig pige. 15 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 86 Skrevet 11. Januar Fed beskrivelse, lyder som noget af en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 93 Skrevet 11. Januar En Stoooooooor tak til trådstarter for at bruge tid og kræfter på at beskrive sit Madagaskar eventyr. En stor pokal herfra..... Håber du vil overveje en tjans som sex tur guide til Madagaskar en dag. Der får man vist noget for pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ejnar 0 Skrevet 12. Januar Spændende rejsested! Meget interesseret i prep og doxy, køber du det lokalt eller kender du et godt sted på nettet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 801 Skrevet 12. Januar @Jersey86 Jeg har med stor glæde altid læst om dine ture til Afrika. Du har virkeligt gjort Afrika tilgængeligt for mange. Jeg har stadigvæk min egen første tur til gode, men håber at kunne på plads i både budget og kalender i 2025. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 525 Skrevet 14. Januar Ejnar skrev, den 12.1.2025 at 09:04: Spændende rejsested! Meget interesseret i prep og doxy, køber du det lokalt eller kender du et godt sted på nettet? Jeg har købt det i Kenya. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 20. Januar Jersey86 skrev, den 11.1.2025 at 13:39: Jeg var rundt omkring på øen, både med de lokale busser(en oplevelse i sig selv), indenrigsflyvninger og en privat hyret bil. Mange steder har de meget dårlige veje (veje er måske endda en overdrivelse): Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 525 Skrevet 20. Januar Ja, de fleste strækninger var virkelig dårlig, selv hovedvejen imellem hovedstaden, som ligger inde i landet, og den primære havn, var ofte mere huller end vej. på et tidspunkt kørte jeg 80 km i en af de lokale busser, taxi brousse, det tog 4 timer. Altså en gennemsnitsfart på 20 km/t, både pga vejen flere steder var mere flod end vej og konstante politikontroller. i den privat lejede bil kunne vi også kun køre 300-400 km pr. dag, både pga vejforholdene, politikontrol og fordi der efter mørkets frembrud var risiko for landevejsrøvere. Der var steder jeg gerne ville have besøgt, men fik af vide det var umuligt på det tidspunkt af året pga vejen var skyllet væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 628 Skrevet 27. Marts Uha tak for fed læsning Jeg var sammen med en pige fra madagasgar i Pattaya, så hende nogle gange og jeg må sige at hun fik mig til at glemme de asiatiske piger. Er der sikkert byen? kan man som hvid færdes frit uden at blive rullet eller det der er værre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 525 Skrevet 16. April skunken skrev, den 27.3.2025 at 21:01: Er der sikkert byen? kan man som hvid færdes frit uden at blive rullet eller det der er værre? Jeg havde kun dårlige oplevelser med politiet, men det var fordi jeg ikke havde mit pas på mig. men der er historier om overfald på hvide, så man skal tænke sig om. Lad være med at blive for fuld, tag en taxi direkte til din destination, ikke gå rundt for sent om natten osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg