Hop til indhold
Zanderveld

Pige fra den gamle Orient Bar i Viktoriagade

Recommended Posts

Det her er nok mest en sag fra "de gamle rotter", men jeg søger nogen, som havde deres gang på dette hæderkronede etablissement (fungerede vist som bar fra 1904-2004. Nu er der vist lesbisk bar på stedet).

 

Pigen, jeg tænker på, var en mulat-pige, der gik under "kunstnernavnet Tess" (hendes rigtigt navn vil jeg afholde mig for at nævne her). Jeg mener hun var tilknyttet Orient Bar fra slut 80'erne til omkring midt 90'erne (måske lidt senere), først som pige og senere som bartender.

 

Som jeg husker det, boede hun i et hus på landet på Midtsjælland, men arbejdede om natten på Orient Bar. Jeg mener, hun sluttede efter at have fået sin drink dopet, uden at vide det, at nogle af stamgæsterne, som derefter slæbte hende op i baren på Hotel Metropol, hvor de gruppevoldtog hende. Den modbydlige seance blev vist sågar filmet og lagt ud på nettet (folk er sgu syge!).

 

Jeg kunne godt tænke mig, om nogen herinde kunne huske hende og evt ved hvordan det siden gik hende.

 

mvh Zanderveld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom i touche bar der var tilstødende i den tid, og har da hørt meget , men ikke lige den der, hvor er det trist  :-|  mener at kunne huske hende svagt.....meget lys trods alt og smaddersød  :cool:   Men de gode minder om ob ,  lesley , og touche er der ingen der kan tage fra os  :-P

 

 

                                                                                                               Nyd dagen.  Venligst Nicey  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig lige at "bumpe" emnet en enkelt gang, ellers må jeg søge andetsteds.

 

Nogen, der ved om der eksisterer der lignende fora som dette, hvor man evt kunne smide et indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...