Hop til indhold
Mr. Awareness

Lange og gerne tykke nipples??

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg skal til Jylland i hele næste uge og vil høre jer, om I kan guide mig mod en thai med lange og gerne tykke nipples?? Hvis massagen samtidig er god og pirrende vil det da helt klart være en bonus ;)

Området/by er ikke så essentiel, da jeg bevæger mig helt fra syd og lidt nord for Aarhus i løbet af ugen.

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skal du helt sikkert til Nr Nissum oppe ved Lemvig. Der kun hende, og det er din massage i privat hus. 

Er du ordentlig, høflig og respektfuld, så får du hele pakken med store tykke nipples og kæmpe klit :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 1 time siden:

Så skal du helt sikkert til Nr Nissum oppe ved Lemvig. Der kun hende, og det er din massage i privat hus. 

Er du ordentlig, høflig og respektfuld, så får du hele pakken med store tykke nipples og kæmpe klit :D

@Mastager har du et link til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Galius skrev, for 12 timer siden:

Leder efter det samme bare på Sjælland 

Så skrive du bare en efterlysning i det forum og lader være med at afspore den tråd, der ligger i Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 2 timer siden:

Så skrive du bare en efterlysning i det forum og lader være med at afspore den tråd, der ligger i Jylland.

Rolig rolig og du bruger tid på at svare i stedet for bare at læse videre,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 23 timer siden:

Lyder spændende må man spørge om hvordan hun ellers ser ud alder ca kg og højde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...