4sho 8 Skrevet fredag klokken 21:01 Var på besøg hos denne ellers kønne og meget lille pige mellem jul og nytår i Randers. Tidspunktet var lige inden middag og da hun åbnede døren stod hun der i futsko, joggingbukser og t-shirt... og dårlig morgenånde.... Nå men efter et par tantekys og et par hurtige ryk i dilleren, på med gummi og hun satte sig ovenpå, tilbyder ingen blow. Efter et par forskellige stillinger blev det til doggy hvor jeg opdagede hvor dårligt/slemt hun lugtede forneden...! Puha ved ikke hvad hun havde lavet aftenen inden men vasket var den ikke blevet, men fordi hun er meget stram så kom jeg hurtigt og regnede med at der skulle være en runde to... Da der kun var gået 15 min af de aftalte 30 min, men nej hun kunne ikke mere for hun havde ondt fordi jeg havde været for dybt oppe i hende. En dyr og tam oplevelse, der er mange andre bedre tilbud derude. Jeg kommer ikke igen til dette... https://annoncelight.dk/showad/385520 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9622 Skrevet fredag klokken 21:26 Det er ellers en mundering jeg ville tænde på, men ærgerlig oplevelse da. Dårlig lugt fra skeden skyldes ikke for lidt, men for meget vask med for skrap sæbe. Hvis skedens naturligt sure miljø forstyrres af basiske sæber giver det mulighed for at candida-gær kan vokse frem. Det er den der er årsag til den karakteristiske fiskelugt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg