Hop til indhold
Jenskøge

Tænder i på at pigen har sex med mange

Recommended Posts

sneræven skrev, for 9 timer siden:

Jeg er rigtig meget enig i, at der findes "eet eller andet" imellem på den ene side kærlighed og forelskelse, og på den anden side "kun sex".

Jeg er poly, men anser det mere som en evne end et karaktertræk. Jeg kan elske og være forelsket i flere på en gang og derfor har kærlighed og forelskelse fået helt nye dimensioner for mig, fordi det netop ikke truer mit ægteskab eller øvrige relationer.

Jeg har langt fra altid haft det sådan, men jeg blev nødt til at lære det, da jeg pludselig var dybt forelsket i to kvinder og ikke ville give slip på nogen af dem.

Det der "et eller andet" imellem kærliged og ren sex, det er for mig blevet en skælnen imellem at elske og at blive elsket. Det er vidunderligt at føle sig elsket og de fleste anser kun kærlighed for at være "ægte", hvis den er gengældt.

Jeg har lært at der er kæmpe værdi i at elske og i at være forelsket uanset om det er gengældt og det at kunne skille tingene ad gør at man kan være ærlig omkring det og tage ansvar for det på en måde, så det ikke lander som pres i modparten og man kan derfor forblive i og nyde en relation der følelsesmæssig er skæv eller helt ensidig.

Når man hører parterapeuter fortælle om deres arbejde bliver det i øvrigt lysende klart at følelsesmæssig ubalance også forekommer i stor stil i etablerede monogame forhold. Vi taler bare ikke så meget om det, fordi der ikke er samme behov for at håndtere det, som vi har i de åbne forhold. 

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 11 timer siden:

Jeg er rigtig meget enig i, at der findes "eet eller andet" imellem på den ene side kærlighed og forelskelse, og på den anden side "kun sex"

"Tænder på at pigen har sex med mange" ... Ikke lige det, jeg tænker på i selve øjeblikket, der handler det om os, og det vi gør sammen. Der må i hvert fald ikke være stress over, at den næste står i kø. Men vi kan sagtens snakke om det, synes åbenhed og tillid er lækkert, og jeg har aldrig følt, at kvinden ikke var fuldt til stede sammen med mig.

Men jeg har det godt med, at hun er sammen med mange mænd. At hun har valgt at gøre det. Det gør hende spændende, erfaren og "god" til sex. Hun kan noget særligt, som hun ikke ellers ville dele med mig. Det er takket være de andre mænd, jeg også har mulighed for at møde hende. Det gælder selvfølgelig kun for piger, som selv kan sige til og fra og selv har det godt med, hvad de gør.

Måske kan hun også lære mig noget, så jeg bliver "god" til sex. Jeg kan i hvert fald godt lide at vende tilbage til den samme pige, og opleve, hvordan vores møder bare bliver bedre.

Det er ikke "kun sex", det er mere end det. Vi har en kontrakt. Det er sex, vi er sammen om, og vi gør os umage i den tid, vi har sammen. Uforstyrret af livet "udenfor" - vi har ikke andre ting kørende indbyrdes, som lige skal fixes.

Jeg vil nærmere kalde det "ren sex". Det er på ingen måde upersonligt, det er tæt og intimt, med fokus på lyst, berøring og leg. Der er ren luksus, at være så tæt sammen med en dejlig kvinde, kun for at nyde at være netop mand og kvinde sammen.

Det tænder jeg på :wub:

Redigeret af køb dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg
afn2206 skrev, den 10.1.2025 at 23:09:

Hej 

det er frækt og gerne med lidt sperm fra andre i fissen

god weekend

jamen os her  så ved man hun er varmet op og klar til mere    det har en mere fræk lyd en godt klistret fisse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
afn2206 skrev, den 10.1.2025 at 23:09:

Hej 

det er frækt og gerne med lidt sperm fra andre i fissen

god weekend

Nemmelig    gp virker mere  tændt  når andre har tømt sig i hende    hun bare vil have mere  se hende smile  af glæde og få mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, den 2.4.2025 at 17:55:

jamen os her  så ved man hun er varmet op og klar til mere    det har en mere fræk lyd en godt klistret fisse.

Ja det er helt perfekt hvis "såret" stadig er varm og lidt klistret, men jeg vil gerne høre lidt om hvordan i rent praktisk gør når i har skudt spermen af oppe i fissen og man så gerne vil smage på det når det kommer ud igen. Hvis man ligger i missionær og bare glider ned, så kan man let komme til at grise mere end bare håndklædet til med pikken, og det er der mange piger der er lidt træt af, da det kræver nye lagner hvis der skal være rent til næste kunde

Jeg har fundet ud af at det virker ret godt hvis man får hendes røv helt ud på kanten af sengen, og så stå/sidde uden for sengen imens man sprøjter op i hende, så er det ret let bare at sætte sig på knæerne og så slikke løs.

Har i andre gode metoder hører jeg gerne om det, måske nogle af pigerne også har gode fif så det også kommer til at være lækker for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes kvinder, og mænd for den sags skyld, skal have sex med lige så mange de har lyst til. Kvinder der owner sin seksualitet og lyster synes jeg er vildt seje, og den selvtillid er et stort turn on. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  tænder på at få pik fra forskellige mænd og kan det lade sig gøre på samme dag, er det frækt.  Jeg  nyder at mærke  ømheden når jeg er blevet  voldbollet  og  har sex  et par dage efter. 

Omvendt tænder det mig ikke at tænke på,  at  pikken mådke  har  været på  besøg  hos andre  gp'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 5.5.2025 at 15:43:

Ja det er helt perfekt hvis "såret" stadig er varm og lidt klistret, men jeg vil gerne høre lidt om hvordan i rent praktisk gør når i har skudt spermen af oppe i fissen og man så gerne vil smage på det når det kommer ud igen. Hvis man ligger i missionær og bare glider ned, så kan man let komme til at grise mere end bare håndklædet til med pikken, og det er der mange piger der er lidt træt af, da det kræver nye lagner hvis der skal være rent til næste kunde

Jeg har fundet ud af at det virker ret godt hvis man får hendes røv helt ud på kanten af sengen, og så stå/sidde uden for sengen imens man sprøjter op i hende, så er det ret let bare at sætte sig på knæerne og så slikke løs.

Har i andre gode metoder hører jeg gerne om det, måske nogle af pigerne også har gode fif så det også kommer til at være lækker for dem.

En jeg kommer til  er os ofte   været godt smurt igennem  så man glider nemt ind og nyder den klistret lyd   gerne med ride  tur til man kommer  i hende så lade hun tit det dryppe på pikken og slikker rent  og til så længe til et blow mere   lidt frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...