Hop til indhold

Nicha i Aarhus N

Featured Replies

Skrevet

Det er længe siden jeg sidst har besøgt en thaipige, da de umiddelbart ikke er mine typer. Jeg falder mere for de latina/østeuropæiske pigers udseende, men der er bestemt lækre thaipiger derude, som er mine typer.

Jeg har ikke haft de bedste oplevelser med latina piger på det seneste, så tænkte at jeg ville prøve en thaipige igen i håb om at servicen bliver bedre.

Jeg kunne desværre ikke få en tid med Cherry i Viby, så mit valg blev på Nicha i stedet for. Syntes hun så lækker ud på sine billeder, specielt der hvor hun er i doggy position. Og har nogle fine anmeldelser. 

Da døren bliver åbnet op møder jeg samme lækker kvinde som på billederne. Hun har noget mave, men heldigvis ikke noget der generede mig. Jeg havde på fornemmelse at hun er sød og smilende, men ikke særlig tilstedeværende, det kunne være jeg fangede hende på en dårlig dag. 

Det viser sig så til at være endnu en dårlig oplevelse med en GP. Sexen var fint, men det virkede som om at besøget bare skulle overstås. Kyssene var ret ligegyldigt og det er noget man endda skal betale ekstra for, og jeg fik ikke engang lov til at slikke hende, som jo er mega ærgerligt. Måske der er andre, som har haft bedre held med Nicha. 

https://annoncelight.dk/showad/367679

https://annoncelight.dk/profile/Nicha719

Skrevet

Har haft lignende oplevelse med Nicha.
Ingen gentagelse herfra.

Skrevet

Det lyder meget bekendt. Men så er det godt der er flere dejlige piger i Århus for tiden. 

Skrevet

Det er let at kritisere nu kan vi jo ikke se hvordan vi kunder er, det kunne være nogen af os er mindre attraktiv end andre.

Jeg har besøgt hende 3 gange og altid haft gode oplevelser, glad og smilende pige der ikke kiggede på klokken mens jeg var der, så kan varmt anbefale hende.

Skrevet
CH74 skrev, 1 time siden:

Det er let at kritisere nu kan vi jo ikke se hvordan vi kunder er, det kunne være nogen af os er mindre attraktiv end andre.

Jeg har besøgt hende 3 gange og altid haft gode oplevelser, glad og smilende pige der ikke kiggede på klokken mens jeg var der, så kan varmt anbefale hende.

Det ville have været flot hvis du havde skrevet nogle fine anmeldelser om dine besøg hos pigen. Det er rigtig fin anmeldelse ts har lavet. Den er der intet kritisablt i..

8000

Skrevet
8000 skrev, 1 time siden:

Det ville have været flot hvis du havde skrevet nogle fine anmeldelser om dine besøg hos pigen. Det er rigtig fin anmeldelse ts har lavet. Den er der intet kritisablt i..

8000

Man behøver jo ik skrive en lang stil for at fortælle at man har haft en god eller dårlig oplevelse hos en pige!!!! Det her er jo ikke sexnoveller.

Redigeret af CH74

Skrevet
  • Author
CH74 skrev, for 20 timer siden:

Er det ikke formålet med dette forum, at dele både sine gode og dårlige oplevelser, så andre kan få gavn af det?

Jeg vil selv sige, at jeg har et gennemsnitligt udseende og behandler andre, som jeg selv vil behandles. Når det er sagt, så spiller kemi selvfølgelig en væsentligt rolle hvor godt et besøg man får.

Det betyder ikke, at alle har haft ligeså god oplevelse, som du har, vi er jo allesammen forskellige. Jeg skrev også at måske andre har haft bedre held med hende, da jeg kunne læse nogle positive anmeldelser af Nicha.

Der er ingen grund til at være negativ, jeg deler blot min oplevelse.

Skrevet

Jo men du skrev også du havde haft flere kedelige oplevelser i træk måske det bør give anledning til selvransagelse ? men som nævnt vi ved intet om hinanden herinde, det er kun en guide for at hjælpe hinanden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.