Hop til indhold

Helen - En blandet fornøjelse

Featured Replies

Skrevet

For ikke så lang tid siden skrev jeg til Helen om at besøge hende, og kommunikationen gik nemt og fint. Jeg bestilte 30 min med mega - hun reklamerer selv med mega til +200,- i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/358231

Hun guidede mig til hendes sted på Frederiksberg, hvor jeg skrev med hende, da jeg parkerede bilen. Dog endte jeg alligevel med at stå foran hoveddøren og flagre i 4-5 minutter, før jeg blev lukket ind. Det er ikke et særlig diskret sted, så jeg følte mig lidt presset over at stå der så længe.

Jeg blev dog lukket ind og kom op i til en lejlighed, hvor døren var åben uden, at hun tog imod mig. Da jeg åbnede døren forsøgt lidt mere kom hun, og inviterede mig indenfor. Lidt mærkelig start, da kommunikationen forinden var gået så fint.

Inde på værelset genbekræfter jeg så, at det var 30 min + mega og giver hende pengene. Hun virker dog til at studse lidt over, at jeg også skal have mega, men hun tager imod pengene, og det er fint.

Jeg prøver at small talke lidt med hende. Hun er særdeles fraværende og meget svær at tale med. Pludselig klæder hun sig selv fuldstændig af - helt mekanisk og åndsfraværende.

Hendes bryster er uden tvivl nogle af de bedste, som jeg til dato har været i nærheden af. Hvis Gud havde skabt et ottende vidunder, så var det barmen på Helen. Wow! Naturlige, bløde, tunge på den frække måde og bare sindssygt frække!!!

Hun reklamerer med tungekys, så jeg lagde op til at kysse med hende flere gange under forspillet, men hun var slet ikke interesseret i det. Jeg er en meget renlig og (hvis jeg selv skal sige det) præsentabel mand, som har god mundhygiejne.

Jeg spurgte, om alt var ok - også ift. kys. Hun var svær at tale med, men hun sagde, at alt var fint.

Derefter gik vi i gang med først oralsex og så almindelig sex, og det hele var temmelig meget præg af, at hun bare ikke var til stede.

Da det var ved at være tid, bad jeg hende om at gøre mig færdig med munden, som vi havde aftalt. Hun suttede stort set ikke og brugte bare hænderne en hel masse. Da jeg kom måtte jeg bede hende om at sutte imens, fordi hun fjernede nærmest hovedet. Hun virkede bestemt ikke til at kunne lide, at få afleveringen i munden. 

Meget mærkelig oplevelse. Også fordi jeg havde betalt for det ud fra hendes egen annonce og havde flere gange spurgt ind til, om alt var ok.

Da jeg var ved at tage tøj på, var det som om, at hun fik meget mere energi og snakketøjet kørte på hende. Hun er dog virkelig ikke god til engelsk.

Hun har nogle virkelig gode bryster og smager perfekt forneden. Hun er relativt stram også. Men derudover har jeg faktisk ikke så meget godt at sige.

Jeg håber, at hun stopper i branchen, hvis hun ikke har det godt med det, hun laver. Jeg besøger hende ikke igen i hvert fald.

Skrevet

Efter hendes annoncelight skulle hun være c i bh . mon ikke de kommer på arbejde..

Spøg til side, hvis hun ikke er engelsk-talende, hwa så? Spansk/portugisisk, eller noget øst?

Skrevet
  • Author
Nightwish skrev, for 5 minutter siden:

Efter hendes annoncelight skulle hun være c i bh . mon ikke de kommer på arbejde..

Spøg til side, hvis hun ikke er engelsk-talende, hwa så? Spansk/portugisisk, eller noget øst?

Ja, det er faktisk et godt spørgsmål. Vil næsten tro noget asiatisk. Blev lidt overrasket over hendes ansigt, da jeg mødte hende. Hun kan sagtens være sig selv bekendt, men hun ser langt ældre ud, end jeg havde forestillet mig.

Skrevet
  • Author
Nightwish skrev, for 19 minutter siden:

Asiatisk!?!? Den havde jeg ikke set komme! Hvor høj ca. er hun?

Jeg vil ikke hænges op på, at hun er asiatisk. Måske nogen andre, der har besøgt hende, kan byde ind her? :)

Hun er vel tæt på 170 cm.

Skrevet

Jeg har gennem årene besøgt Helen. Tidligere var Melany hendes kunstnernavn, så vidt jeg husker. Måske en reference til “meloner”. 

Helen er fra Spanien. Hun er absolut ikke asiatisk. Engelsk er hun ikke god til, men kommunikationen har dog fungeret. Hendes blæs er meget ringe, nogle gange har hun haft et stykke køkkenrulle i den anden hånd, som hun løbende spytter ud i.

Årsagen til at jeg i ny og næ stadig besøger Helen er, at hun har været tjenestevillig og har nogle store, ægte babser. Hun har også relativt lave priser. 

Skrevet
CPHX skrev, den 10.1.2025 at 18:01:

Jeg blev dog lukket ind og kom op i til en lejlighed, hvor døren var åben uden, at hun tog imod mig. Da jeg åbnede døren forsøgt lidt mere kom hun, og inviterede mig indenfor. Lidt mærkelig start, da kommunikationen forinden var gået så fint.

Det er vist noget "kulturelt", har selv oplevet det et par gange med latin amerikanske/syd europæiske piger

Skrevet
  • Author
Blow lover skrev, for 6 timer siden:

Helen er fra Spanien. Hun er absolut ikke asiatisk

Helt fair ;)

Blow lover skrev, for 6 timer siden:

Hendes blæs er meget ringe, nogle gange har hun haft et stykke køkkenrulle i den anden hånd, som hun løbende spytter ud i.

Og det gjorde hun også med mig. Var fuldstændig nybarberet og helt ren, så jeg undrede mig lidt :)

Skrevet

Læste lige din anmeldelse og klikkede ind på hendes annonce. Jeg ser ikke andet end de der helt vidunderlige smukke bryster…shiiit jeg tror bare jeg skal bede om 20 minuttter med hende hvor jeg bare masserer og sutter dem.. holy… :D 

Skrevet
  • Author
hamder-anders skrev, for 4 timer siden:

Læste lige din anmeldelse og klikkede ind på hendes annonce. Jeg ser ikke andet end de der helt vidunderlige smukke bryster…shiiit jeg tror bare jeg skal bede om 20 minuttter med hende hvor jeg bare masserer og sutter dem.. holy… :D 

Haha. Gør det! Brysterne er fuldstændigt fantastiske!!

Skrevet

Jeg forsøgte en aftale i dag - endda af 2 omgange - men hun kunne ikke overholde tiden og jeg gik efter at have stået i kulden. Ak - hun er ustabil. 

Skrevet
  • Author
kaphabeta skrev, for 1 time siden:

Jeg forsøgte en aftale i dag - endda af 2 omgange - men hun kunne ikke overholde tiden og jeg gik efter at have stået i kulden. Ak - hun er ustabil. 

Øv! Var selv lige ved at gå, da hun så endelig åbnede døren.. 

Skrevet

Enig, hun er meget ustabil. Var hos hende sidste uge og jeg var selv forsinket 15 minutter, hvilket vi havde løbende dialog om. Da jeg ankom til døren hørte jeg ingenting. Gik rundt i området i 10-15 min uden jeg hørte fra hende. Opgav, gik tilbage til bilen, og så ringede hun. Der var gået ca 30 min med helt radio tavshed. En smule irriterende. Min tålmodighed var dog helt ekstraordinær, for jeg har været hos hende før, og de bryster altså…… 

Selve oplevelsen var god. Fik et perfekt økoblow - lagde ikke mærke til om der var papir til spyt :-P - og efterfølgende montering af kondom, og så fik jeg ellers en perfekt ridetur. Hun var ikke grådig med ægte franske kys - jeg var der i 45 min, og kostede nærmest halv pris af hvad mange andre tager for det samme. Alt i alt en super god opkevelse. 

Første gang jeg mødte hende var før jul, hvor hun var en del af en duo - så ved ikke om det måske ændrede situationen for hende at hun “kendte” mig i forhold til hendes engagement.

Skrevet

Jeg besøgte hende for et par år siden, og jeg er enig med CPHX. Klassepatter, men virkelig sløj service.

• 1 month later...
Skrevet

Nå jeg måtte lige tjekke og jeg har besøgt hende før for mange år siden. 

Hun er en moden dame der nok har rundet 50 og noget jeg normalt styrer langt udenom men jeg skulle have taget trykket og med udsigten til de der kæmpe kasser gik det helt fint. 

Selve akten var der ikke meget ved så det bliver nok ikke til en gentagelse, men konen var sød og alt gik nemt. 

Skrevet
  • Author
hamder-anders skrev, den 12.1.2025 at 18:25:

@hamder-anders kom du afsted? Og hvad blev din dom?

Skrevet
  • Author
Skiderik skrev, for 7 timer siden:

Hun er en moden dame der nok har rundet 50

chr1985 skrev, for 2 timer siden:

@Skiderik 50 tror jeg er skævt. Snarere medio 30erne… I hvert fald mit bud… B)

Jeg vil selv skyde på slut fyrrene. Det eneste, der taler imod, er, at hendes bryster sagtens kunne sidde på en 30 årig :biggrin:

Skrevet
CPHX skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil selv skyde på slut fyrrene. Det eneste, der taler imod, er, at hendes bryster sagtens kunne sidde på en 30 årig :biggrin:

Nu er jeg selv i midten af fyrrerne og jeg er ret sikker på at hun er en sjat ældre end mig men det er jo altid svært at bedømme. Jeg vil skyde hende til 52-53

Skrevet
CPHX skrev, for 12 timer siden:

@hamder-anders kom du afsted? Og hvad blev din dom?

endnu ikke, nej.. men vil meget gerne give en update når jeg får booket en tid. lige nu er der mere fokus på at besøge andre fra ønskelisten ;) 

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg er helt ny i dette game (har dog fulgt med i lang tid). Jeg har i starten holdt mig til kvinder på og omkring min egen alder, der tilbyder B2B og måske lidt mere, hvis modet er til stede. Helen var nem at kommunikere med, meget imødekommende og forsøgte at være serviceminded på trods af mindre godt engelsk.

Billederne er ægte, det er videoen også - og hun er ikke sart - alt i alt en god oplevelse.

Skrevet

Har besøgt værelses veninden, for en måned siden. Hun fortalte at hun var russer. Hende og veninden (som godt kunne være Helen) talte et slavisk sprog sammen. Er flere gange stødt på Spaniens/Russere - og kunne godt nævne kendte navne, men må hellere lade være. 
Ja, jeg, fik også opgivet adresse Finten på PBV, med opgangsnummer på den modsatte side af hus blokken. :o

Citat

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.