Hop til indhold

kort anmeldelse om Emma (nympho)

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu mødt Emma (https://nympho.dk/n22162/7544/star-is-back-to-cph ) to gange før og efter nyt år.

Hun er en af de smukkeste og naturlige piger man kan møde virkelig nabodatter pige. Men under alt den skønhed befinder man en pige som ikke blot er ekstremt service,men imponerende nemt at snakke med. 

Pige: 20/10 (smuk indenfor og udenfor)

Sex: 20/10 ( man føler sig at du her hendes kæreste)

Stedet: 20/10 ( diskret)

Hun bliver hurtig blandet mine favoritter og glæder mig at se hende igen.

Skrevet

Tak for fin og overskuelig anmeldelse 

Siden du lige har besøgt hende, har du noget viden om hvornår "naboens datter" ;) kommer tilbage til København?

På forhånd tak....

Skrevet

Hvornår er hun tilbage? Det ser ud som om hendes annonce ikke er aktiv pt.. Men hun ser fin ud - elsker blonde piger :wub:

Skrevet
hamder-anders skrev, for 7 timer siden:

Hvornår er hun tilbage? Det ser ud som om hendes annonce ikke er aktiv pt.. Men hun ser fin ud - elsker blonde piger :wub:

Hun er lige smuttet, så vi skal nok være tålmodig.

Skrevet
  • Author
hamder-anders skrev, for 15 timer siden:

Ja, hun har sagt til mig at hun skal væk en god måned, så tænker jeg at hun er tilbage medio/slut februar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.