Hop til indhold

Carolinecasual (Kolding)

Featured Replies

Skrevet

Lidt off , men er der nogen der ved hvorfor jeg kun kan finde hende her gennem linket ? Uanset hvordan jeg søger kommer hun ikke frem ! Frygter jo lidt at der er mange flere man ikke kan se :D

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 4 timer siden:

Lidt off , men er der nogen der ved hvorfor jeg kun kan finde hende her gennem linket ? Uanset hvordan jeg søger kommer hun ikke frem ! Frygter jo lidt at der er mange flere man ikke kan se :D

hun kommer frem med det samme på linket, du må være blokeret eller udenfor hendes søge kriterier , alder vægt eller andet

Skrevet
til sjov skrev, for 22 minutter siden:

hun kommer frem med det samme på linket, du må være blokeret eller udenfor hendes søge kriterier , alder vægt eller andet

Ja det er også det jeg skriver at med linket så kommer hun frem med det samme , så ikke blokeret , og har ingen søge kriterier sat op , og det er det samme på 2 profiler , syntes det er mystisk 

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 1 time siden:

Ja det er også det jeg skriver at med linket så kommer hun frem med det samme , så ikke blokeret , og har ingen søge kriterier sat op , og det er det samme på 2 profiler , syntes det er mystisk 

Hun kan have søgekriterier du bliver stoppet af !!

Hvis du prøver at skrive, igennem linket, Vil du komme til, profil findes ikke.  Og så er du blokeret

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.