Hop til indhold

Tong Thai Massage, Aarhus C

Featured Replies

Skrevet

Ikke noget godt at sige, desværre, virkelig kedelig b2b, ikke spor berøringsvenlig. Skal bare have det overstået, presser tilsyneladende programmet, så der ingen tid er mellem kunderne. Generelt ikke en super charmerende dame!

https://annoncelight.dk/showad/414293

Redigeret af Papillon
Venligst flyt til Anmeldelser

Skrevet

Nu er det godt nok en måneds tid siden jeg besøgte hende, det var nu fint, jeg elsker at slikke, måske derfor hun tog sig godt af mig

Hun kom meget voldsomt, måske var hun bare liderlig den dag, jeg besøgte hende, jeg besøger hende gerne igen

Skrevet
Jagtvej skrev, den 9.1.2025 at 21:12:

Nu er det godt nok en måneds tid siden jeg besøgte hende, det var nu fint, jeg elsker at slikke, måske derfor hun tog sig godt af mig

Hun kom meget voldsomt, måske var hun bare liderlig den dag, jeg besøgte hende, jeg besøger hende gerne igen

Hvor i byen er det?

Skrevet

Jeg besøgte stedet i går, det var en noget anderledes oplevelse.
Ved ikke om det var mutter der masserede, hun vil ikke noget frækt, afsluttede med en yngre kvinde, forstår nu godt TS skepsis, jeg kommer ikke igen
Desværre var det ikke den modne jeg besøgte sidst, det må have være en afløser, hun var der desværre ikke i går

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.