Hop til indhold

Emma -a slice of heavenly pie

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

Nogle gange lykkedes det at alt går op i en højere enhed -idag var en sådan dag for mig! Jeg havde besluttet at besøge en af de mange søde piger der for tiden besøger vores skønne hovedstad. Takket være de gode anmeldelser flere af jer andre er så venlige at berige os med fik jeg snævret feltet ind. Jeg tog chancen med Emma som ser forrygende ud på billederne, for mig var hun en meget klar favorit, men jeg havde tidligere kontaktet hende uden held så jeg var ikke sikker på om det kunne lykkedes -det kunne det efter lidt skriven frem og tilbage (no pun intended). Hendes lokation er ikke Østerbro som der står i annoncen,  men det var tæt på en ny metrostation, et sted som passede mig fint, så jeg susede afsted og ankom til en bygning som er ganske anonym og dermed god til den slags besøg. Hun virkede rigtig sød på WhatsApp så jeg var meget spændt da jeg dukkede op. Sekunderne foran hendes dør var de længste, jeg står altid og er spændt, hvordan ser hun ud IRL, hvordan er hun som person? 

Jeg blev lukket ind af en bedårende ung dame iført et nydeligt leisure suit og et stort smil, jeg havde rigtig meget lyst til at blive og jeg er meget glad for at jeg gjorde det! værelset er fint til formålet og sengen var lige tilpas. Vi fik afregnet for 30 minutter hun var sød tl at hjælpe med Revolut og jeg smuttede i bad og kom ind til en stadig påklædt Emma -hmmm hvad var det nu for noget? vi fik dog hurtigt rådet bod på det, hun kom ud af sit tøj og fremstod knivskarp med en ung stram krop i lækkert lingerie som jeg nåede at beundre i ca. 15 sekunder før det også røg af... Hold nu op for en krop! ikke et gram overflødigt fedt uden at hun er mager, ungpigebryster som ville gøre enhver renæssancekunster grøn af misundelse og så hendes bedårende ansigt der smiler med mund og øjne, det lovede endnu bedre end jeg havde troet. Vi fik kysset -lækkert! og jeg fik udforsket hendes fantastiske krop og hun fik masseret mine ædlere dele så jeg var klar til blowjob (med kondom som jeg foretrækker). Det gjorde hun rigtig rigtig godt, masser af øjenkontakt og god dybde og tempo, jeg blev i den grad tændt og ville hurtigst muligt mærke hende.

Hun satte sig overskrævs og jeg gled op i hende, hun var dejlig varm og stram og lænede sig ind over til kys, tempoet kom i vejret og jeg måtte et par gange bede hende om at holde lidt igen da jeg ellers ville komme for hurtigt -det sker sjældent for mig nu om dage. Emma er utroligt responsiv i sengen samtidigt med at hun også giver udtryk for hvad hun har lyst til , hvilket gør sex med hende meget intenst og intimt -eller rettere det gjorde det for mig. Vi kom over i en doggie på hendes opfordring og man er vel en gentleman...det blev den frækkeste doggie i lang tid, med lidt dirty talk ind over, endelig fik jeg vendt den smukke Emma om og vi afsluttede i en dejlig missionær, hvor jeg både fik kysset hendes dejlige bryster og mund til jeg ikke kunne holde mig længere og kom i en kraftig orgasme -jeg var bange for at pigebarnet skulle tro at jeg fik et hjerteslag, men det gjorde hun heldigvis ikke ;) 

Bagefter lå vi og talte om løst og fast -hendes engelsk er rigtig godt og hun er en kvik ung dame med planer for livet og en afklaret holdning til hvad hun laver, imponerende. Vores pillow talk var næsten ligeså god som sex'en havde været det, hvilket igen var med til at gøre besøget til noget særligt.

Selvom jeg har været heldig de sidste besøg jeg har haft så står oplevelsen med Emma som noget særligt, hun er en smuk person, her mener jeg ikke bare at hun ser forrygende ud, men også at hun som person er glad, afklaret, indlevende og super sexet. Sexen var intens som sjældent før og det var tydeligt at Emma også nød det og også tog initiativ til forskellige sjove ting og den efterfølgende snak var ikke bare om vejr og vind, hun er videbegærlig og nysgerrig, det er altid dejligt og så har hun en god sans for humor. 

Vi er tidligt i 2025 men alligevel er jeg sikker på at mit besøg hos Emma vil være en af årets bedste beslutninger, det burde være forbudt at kunne have sex med en så sød og smuk pige for et meget rimeligt beløb -men det er det heldigvis ikke :D 

Ja som det vist tydeligt fremgår så er jeg i overstrømmende grad glad for mit besøg og ser frem til det næste! Den måske lidt kryptiske titel er en lille hemmelighed mellem Emma og mig ;)

Ærbødigst DrMabuse

Skrevet
  • Author
Mrxxxscor skrev, for 7 minutter siden:

Aha, det er hende den lille 18 årige skønhed

Jeps, det det er den yndige unge dame der er tale om :D

Skrevet

Har lige (igen) skrevet til hende og håber hun gider svare denne gang :)

Skrevet
drmabuse skrev, for 25 minutter siden:

Jeps, det det er den yndige unge dame der er tale om :D

Hvordan vil du vurdere hendes højde? Passer de 170 cm meget godt eller er hun lavere/højere?

Redigeret af arminb
stavefejl

Skrevet
drmabuse skrev, for 30 minutter siden:

Hej @Mrxxxscor og @niceguyhimself jeg beklager -det er bøvlet for mig at linke til nympho.dk, jeg havde ellers forsøgt at sætte det ind i teksten, her er linket

https://nympho.dk/n22162/7544/star-is-back-to-cph

På nympho har de lavet en ny funktion, som virker her på eroguide. Byt dk ud med link og så virker linket korrekt.

https://nympho.link/n22162/7544/star-is-back-to-cph

Og tak for en fin anmeldelse - Jeg håber Emma bliver hængende i København i laaang tid :P

Skrevet
69Hummer skrev, for 6 timer siden:

Jeg håber Emma bliver hængende i København i laaang tid :P

Det gør desværre hun ikke. Hun er ikke længere aktiv :(

Skrevet
Jern Henrik skrev, for 8 timer siden:

Det gør desværre hun ikke. Hun er ikke længere aktiv :(

Så må det blive næste gang hun runder Kbh.

Skrevet
  • Author
arminb skrev, for 16 timer siden:

Hvordan vil du vurdere hendes højde? Passer de 170 cm meget godt eller er hun lavere/højere?

@arminb jeg vil nok vurdere hende en anelse lavere end 170, måske 165-166 cm og meget velproportioneret :) 

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Inaktiv just nu, men jag såg också att profilen var aktiv i morse, och med nytt telefon#.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.