Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg stødte på denne unge skønhed i går, og jeg synes, hun ser præcis ud som på sine billeder. Hun har en virkelig flot krop – brysterne er ikke for store – og hun giver dejlige, dybe kys og leverede en god service. Hendes engelsk var også rigtig godt!

Hun holder til på Amagerbro på et hotel. Man skal bruge en kode for at komme ind, men der var ingen i receptionen (i hvert fald ikke, da jeg var der), så man kan bare tage elevatoren op til værelset.

Jeg vil ikke dele for mange detaljer om vores møde – jeg er ikke lige så god som nogle af de andre her til at beskrive det – men jeg var tilfreds med oplevelsen.

Udseende: 10/10

Sted: 7/10

Service: 8/10

https://nympho.dk/n22328/7589/new-sexy-girl

Skrevet

Ser ud til hun har nogle pæn store lår-basser - er det bare billedet, eller er de sådan i virkeligheden?

Skrevet
  • Author
Mrxxxscor skrev, for 45 minutter siden:

Ser ud til hun har nogle pæn store lår-basser - er det bare billedet, eller er de sådan i virkeligheden?

Hun havde helt klart kroppen som en, der træner. og en flot stram røv

Skrevet
  • Author
HugoBalls skrev, for 55 minutter siden:

Virkede hun ny eller erfaren i gamet? Jeg mener ikke at have set hende før?

ved ikke :( hun virker ikke særlig erfaren.

Skrevet
waffles23 skrev, for 2 minutter siden:

ved ikke :( hun virker ikke særlig erfaren.

Men var hun tilstede eller var hun bare en "krop" man brugte? (ved ikke lige hvordan jeg ellers skal formulere det?)

Skrevet
  • Author
Mrxxxscor skrev, for 2 timer siden:

But was she present or was she just a "body" that was being used? (I don't know how else to phrase it?)

No she was very present :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.