Hop til indhold

Mandy May - Seduction girls

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

Besøgte forleden Mandy hos Seduction.

Jeg har jo efterlyst en "vestegnsprinsesse" og her var hun. Mandy er ganske vist ikke fra Vestegnen men fra Sverige, men udseendet og attituden var som ønsket.

Jeg mødte den dejlige og krammede godt og grundigt. Desværre fornemmede min fintfølende næse, at Mandy er ryger (det kan man også se på hendes billeder, men det var jeg ikke lige obs på). Dette gjorde at min begejstring faldt lidt, men på den anden side: Store bryster, flot figur, tatoos mange steder og hun ville kneppe, så jeg afregnede med hende, smed alt mit tøj, ordnede håndklædet og var klar.

Lad mig sige det sådan: Mandys kompetencer som GP kan der ikke stilles spørgsmålstegn ved. Kompetent, sød og indlevende. Hun måtte hente et større kondom hos telen, hvilket overraskede mig lidt. Jeg har ganske vist fået at vide af Sienna, at jeg er veludrustet, men det regnede jeg blot for venlige komplimenter. (Forklaring: Den første pige jeg knaldede, var min vens kæreste. Hun gjorde et stort nummer ud af, at kærestens var større en min, så jeg troede, at jeg var i den mindre ende). Men tilbage til Mandy. Det franske blev udført på fin vis og det danske var også ganske fornøjeligt. Mandy er ret stram og hun blev en anelse højlydt.

Alt i alt en fornøjelig halv time med en fræk vestegnsprinsesse fra Sverige.

Gentagelsesfare er der desværre ikke. Jeg bryder mig ikke om lugten af rygere, så der blev heller ikke kysset (jeg ønskede ikke). Men andre, mindre sarte, vil få et forrygende knald med en flot frækkert, så til jer vil jeg sige: Afsted, afsted.

Venligst OT

Link: https://seductiongirls.dk/pigerne/mandy/

Skrevet

Kan kun tilslutte mig Ovenstående anmeldelse. Mandy kan sit kram og er en sød pige, med hang til hård sex 

Skrevet

Tack , blev sugen att boka in ett besök. Vet du om cob är okej för henne?

Skrevet
  • Author
Afub skrev, den 12.1.2025 at 21:44:

Tack , blev sugen att boka in ett besök. Vet du om cob är okej för henne?

Nej, det ved jeg ikke, foretrækker at komme i fissen eller munden. Jeg spurgte ikke efter det. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Oldtimer skrev, den 9.1.2025 at 14:22:

Alt i alt en fornøjelig halv time med en fræk vestegnsprinsesse fra Sverige.

Gentagelsesfare er der desværre ikke. Jeg bryder mig ikke om lugten af rygere, så der blev heller ikke kysset (jeg ønskede ikke). Men andre, mindre sarte, vil få et forrygende knald med en flot frækkert, så til jer vil jeg sige: Afsted, afsted.

Venligst OT

Link: https://seductiongirls.dk/pigerne/mandy/

Hey Oldtimer.

Skønt at du har haft en lækker oplevelse med dejlige Mandy og syntes bestemt det ville være ærgerligt, hvis du ikke gentog besøg, når nu alt spillede.

Ring inden besøget og sig til tlf damen at du ikke bryder dig om lugten af røg og at Mandy meget gerne må børste tænder eller spare på rygningen inden, alle pigerne har tandbørster til rådighed i huset, så burde ikke være noget problem :D

Skrevet
Seductiongirls skrev, for 47 minutter siden:

Hey Oldtimer.

Skønt at du har haft en lækker oplevelse med dejlige Mandy og syntes bestemt det ville være ærgerligt, hvis du ikke gentog besøg, når nu alt spillede.

Ring inden besøget og sig til tlf damen at du ikke bryder dig om lugten af røg og at Mandy meget gerne må børste tænder eller spare på rygningen inden, alle pigerne har tandbørster til rådighed i huset, så burde ikke være noget problem :D

Godt at huske, men ville egentlig forvente at piger der ryger altid børstede tænder imellem kunderne...

Skrevet
  • Author
Seductiongirls skrev, for 4 timer siden:

Hey Oldtimer.

Hej Seductiongirls.

Det er blot sådan, at min meget sarte næse er meget sensitiv overfor tobakslugt og det er ikke altid nok at børste tænder. Mandy er en lækker kvinde og dejlig at dyrke sex med, så andre vil forhåbentlig få den lille ekstra glæde ved at besøge hende. I har heldigvis andre dejlige kvinder, der arbejder ihærdigt på jeres lagener, så jeg kommer da igen hos jer. Senest i går, hvor jeg havde en forrygende halv time med Sianna (som jeg har anmeldt adskillige gange).

Venligst OT

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.