Hop til indhold

Anja (Lea) GFE in Aarhus C

Featured Replies

Skrevet

Har for nyligt besøgt Anja/Lea i Aarhus. Der ligger et par andre anmeldelser af Anja i Aalborg, som jeg havde læst. Og jeg vil blot supplere lidt. Specielt om booking-oplevelsen.

Jeg skrev til Anja først på dagen, og spurgte til tilgængelighed om eftermiddagen. Det svarede hun forholdsvist hurtigt på, og efter lidt beskeder frem og tilbage aftalte vi et tidspunkt, og jeg fik adressen. Ca. en halv time før skrev hun en SMS og spurgte om jeg ville komme. Jeg opfattede det som et ønske om en bekræftelse af, at jeg ikke havde opbestemt mig. Jeg bekræftede, og hun textede tak. Jeg mødte op på adressen til tiden og blev lukket ind. Så alt gik fint.

Anja er pigen på billederne. Nu er billederne noget forskellige, og den pige man møder ligner mest billede 9. Hun skriver, at hun er 35. Jeg skød hende til at være noget yngre indtil jeg genlæste annoncen. Jeg antager, at hun ikke gør sig selv ældre end hun er ... negativ moms har vi vidst ikke hørt meget om.

Anja var sød, afslappet og startede en fin dialog om lidt af hvert før vi gik i gang med de væsentlige aktiviteter, som levede op til det lovede og forventningerne.

Ud fra min oplevelse kan jeg anbefale Anja, og vil selv overveje gentagelse.

https://annoncelight.dk/showad/365030

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.