Hop til indhold

Amalie Amour

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg har været længe væk og ikke besøgt nogle piger over lang tid. 
jeg leder efter en med store bryster, nogle der kan anbefale Amalie? Er hun et besøg væk

andre anbefalinger er også meget velkommen

på forhånd tak for hjælpen

http://sexyclub.dk/girls/amalie5/index.php

Vh knaegten

Skrevet
knaegten skrev, for 2 timer siden:

Hej,

Jeg har været længe væk og ikke besøgt nogle piger over lang tid. 
jeg leder efter en med store bryster, nogle der kan anbefale Amalie? Er hun et besøg væk

andre anbefalinger er også meget velkommen

på forhånd tak for hjælpen

http://sexyclub.dk/girls/amalie5/index.php

Vh knaegten

Skal det være store bryster eller må det gerne være mellemstore bryster 

Skrevet

Amalie er tilsyneladende så dejlig, at Katrine hos Eventyrpigerne engang anbefalede hende til mig.

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 31 minutter siden:

Amalie er tilsyneladende så dejlig, at Katrine hos Eventyrpigerne engang anbefalede hende til mig.

Hvordan er Katrine hende har jeg haft kigget lidt på

Skrevet

Jeg har kun godt at sige om Amalie og tror ikke du vil blive skuffet :)

Hvis du søger på Amalie, er der også flere anmeldelser at finde......

Skrevet
tor johansen skrev, 1 time siden:

Hvordan er Katrine hende har jeg haft kigget lidt på

Det er længe siden, jeg har set Katrine på vagtskemaet, men jeg kan fortælle, at hun er usædvanligt sød og rar og meget nærværende og kysseglad. Besøgte hende 5 gange i 2023 hos Eventyrpigerne.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 5 minutter siden:

Det er længe siden, jeg har set Katrine på vagtskemaet, men jeg kan fortælle, at hun er usædvanligt sød og rar og meget nærværende og kysseglad. Besøgte hende 5 gange i 2023 hos Eventyrpigerne.

Tak 

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
tor johansen skrev, den 9.1.2025 at 12:57:

Skal det være store bryster eller må det gerne være mellemstore bryster 

Begge dele er egentlig fint 

• 11 months later...
Skrevet

Har lige i går været forbi Amalie… Hun er simpelthen perfekt i mine øjne :O Den vanvittig skarpe krop med store falske bryster - og så hvis det overhovedet er muligt - ansigt smukkere end den vilde krop! Sød, varm og imødekommende 

Skrevet
Jh123 skrev, for 19 minutter siden:

Har lige i går været forbi Amalie… Hun er simpelthen perfekt i mine øjne :O Den vanvittig skarpe krop med store falske bryster - og så hvis det overhovedet er muligt - ansigt smukkere end den vilde krop! Sød, varm og imødekommende 

Hvordan er det at besøge sexy club? Er det diskret indgang? Det ligner det ligger lige opad et værksted 

jeg vil virkelig gerne besøge hende 

Skrevet
vincentg skrev, for 1 time siden:

Hvordan er det at besøge sexy club? Er det diskret indgang? Det ligner det ligger lige opad et værksted 

jeg vil virkelig gerne besøge hende 

Fine lokaler - jeg parkerede ved Silvan og gik de 10 minutter derhen. Lidt skumle typer jeg stødte på, på vejen derop…

Travl stor vej så følte mig ikke overvåget, der er privat indgang der går fra vejen og ned til indgangen med plankeværk på hver side til begge naboer så synes det var semi diskret

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.