Hop til indhold

Creampie diskussion

Featured Replies

Skrevet
Maassaaggee skrev, den 23.11.2025 at 21:24:

For mig tænder det mere det med at en anden har fyldt hende med sperm og jeg så kan slikke hendes fuyldte fisse …og derefter selv kneppe hendes fisse måske :D det er bare min lille fetish nu vi snakker om det

Mega frækt  når man ikke r den første der har kommet i hende   men 2 eller 3 denne dag     fissen føles mere smurt  end bare fissesaft  en super  smurt lyd  en fræk duft af kneppet fisse.  

• Svar 54
  • Visninger 19.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frækt at høre jeres fantasier og tanker heri.. Jeg deler egentlig jeres lyst.. at det med følelsen af at give slip og bare fysiolgisk det føles virkelig godt. Det øjeblik hvor en pik er "helt i b

• Jeg synes det er fræk (når jeg en sjælden gang lader en mand sprøjte op i mig), at mærker hvordan hans sæd løber ud af mig, hvordan jeg kan dufte ham senere på dagen. Og så synes jeg det er frækt, hvi

• Gangbang-milf
    Gangbang-milf

Jeg kan i de fleste tilfælde mærke når manden kommer oppe i mig. Og er så frækt og føles bare ekstra lækkert. Hvis jeg er tæt på at komme og manden så kommer oppe i mig, kan det lige give det sidste o

Skrevet
Taboo skrev, den 3.4.2025 at 13:57:

Jeg synes det er fræk (når jeg en sjælden gang lader en mand sprøjte op i mig), at mærker hvordan hans sæd løber ud af mig, hvordan jeg kan dufte ham senere på dagen. Og så synes jeg det er frækt, hvis min mand senere slikker mig - og jeg først bagefter får fortalt ham, at en anden mand altså har sprøjtet op i mig ;-)

WOW hvor må det være vidunderligt at have en kone som har fantasi og lyst til at være så kinky:wub:

• 3 months later...
Skrevet

Jeg synes det er fræk (når jeg en sjælden gang lader en mand sprøjte op i mig), at mærker hvordan hans sæd løber ud af mig, hvordan jeg kan dufte ham senere på dagen. Og så synes jeg det er frækt, hvis min mand senere slikker mig - og jeg først bagefter får fortalt ham, at en anden mand altså har sprøjtet op i mig ;-)

At være inde i kvinden være fri mærke det våde element. Mærke den naturlige varme duften af sex duften af en hot pige der elsker skøn sex en kvinde der nyder tilfreds stille mandens lyster. Og når man kommer går der en ubeskrivelige følelse gennem kroppen man mærker spermen komme ud det føles ekstra klistret. Man bliver inde til energien forsvinder nyder synet når man ser sperm begynder dryppe fra hende hun leger med det smager på det en hot duft i rummet.

• 2 months later...
Skrevet
Gæst skrev, den 9.1.2025 at 10:45:

Creampie er kommet for at blive. Igennem hele mit ægteskab var alt uden gummi, min kone kunne ikke få børn, så det var så let. Men at kneppe uden gummi er bare bedre, glattere mere følsomt og dertil kommer så det visuelle, se en kusse med en creampie løbende ud, slikke den fra den netop brugte kusse, hun var vild med at blive sikket umiddelbart efter og kom vildt hver gang, næsten endnu vildere end ved samlejet.

Dertil kommer et creampie gangbang, se adskillige (mange ) mænd sperme i en kvinde og slikke hende ren for deres creampie, og endnu bedre snowball'e hende med spermen. Begærligt snav udveksle sperme til der ikke er mere tilbage.

Duften, mærke det på huden, hendes eller min, se det drive ud af hende, og lidt senere se det indtørret på hendes hud.

Og så selvfølgelig at man ikke skal afbryde for at påsætte gummi.

Og det meeget frække at være med en GP der ikke i annoncen har skrevet noget om gummi. Jeg tager det altid som et tegn på at det er uden og i 9 ud af 10 af disse tilfælde har der på intet tidspunkt været nævnt gummi, men alt er bare foregået lige ud af landevejen, slikke pik uden gummi og kort efter gå videre med at trænge op i hende uden gummi som om det aldrig har været oppe at vende (hvilket det som regel ikke har). Det er nok den ultimative kæreste oplevelse egentlig. 

Og det om det er i kussen eller analt.

Jamen følesen at dyrke rigtig sex nyde kvinden varme mærke hendes våde stramme hul nyde samværet når man kommer presse så dybt i hende have hendes øjenkontakt se hendes gensidig nydelse det alle penge værd

• 2 weeks later...
Skrevet

En gp jeg besøger af og til aftaler nole gange hvis muligt at sidste kunde der har været i hende og tømt sig i hende skal hun ikke gør noget så vil jeg gerne være næste det tager turen i hendes klistret grotte lyden af safter og duften går lige i kuglerne

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.