salla123 157 Skrevet 4. Januar Maassaaggee skrev, den 23.11.2025 at 21:24: For mig tænder det mere det med at en anden har fyldt hende med sperm og jeg så kan slikke hendes fuyldte fisse …og derefter selv kneppe hendes fisse måske det er bare min lille fetish nu vi snakker om det Mega frækt når man ikke r den første der har kommet i hende men 2 eller 3 denne dag fissen føles mere smurt end bare fissesaft en super smurt lyd en fræk duft af kneppet fisse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1121 Skrevet 4. Januar Taboo skrev, den 3.4.2025 at 13:57: Jeg synes det er fræk (når jeg en sjælden gang lader en mand sprøjte op i mig), at mærker hvordan hans sæd løber ud af mig, hvordan jeg kan dufte ham senere på dagen. Og så synes jeg det er frækt, hvis min mand senere slikker mig - og jeg først bagefter får fortalt ham, at en anden mand altså har sprøjtet op i mig WOW hvor må det være vidunderligt at have en kone som har fantasi og lyst til at være så kinky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg