Hop til indhold

Gik forkert....

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke om det er en rigtig god anmeldelse. Da jeg ikke helt ved hvem jeg var på besøg hos.. gik ind forkert sted og fik alligevel en god tur. Jeg havde lidt tid i går aftes. Og skrev derfor til et par stk. I Horsens om der var mulighed for noget for 500. Det var der tæt på netto Vestergade. Har prøvet adr. Et par gange, uden den store begejstring. Men afsted med mig. Ind af samme dør som sidst. Slet ikke hvad jeg havde forventet --- meget bedre.. lille flot pige. Lidt forvirring om jeg havde bestilt. Men hun havde tid. Da jeg havde fået tøjet af. Kom sms på tlf. Pigen jeg havde aftalt med skrev om ikke jeg kom.. på 2.sal. det. Gjorde jeg så ikke. Men fik en rigtig god omgang der hvor jeg var..  - lille pige med tatoveringer. Sød og rar. Godt knald

Skrevet
  • Author

Jeg er ikke så god til det med link. Kan så heller ikke se annoncen idag. Kan være hun er videre så. Hende jeg havde aftale med reklamerer med 30 min for 500

Skrevet
P20 skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er ikke så god til det med link

Det kan være lidt tricky - afhængig af om du er på via computer eller smartphone - men ofte er det noget med at markere, kopiere - og paste - men det er ikke altid det kommer ud som foreskrevet - derfor er det en god ide, lige selv at checke at et link fungerer - og at man ikke har fået indsat et forkert link til moster Gerda istedetfor.

Skrevet
  • Author

Ja eller delt det med moster Gerda 

Skrevet

Haha. Det er sgu sjovt!

Jeg ville nok ende i håndjern, hvis jeg forsøgte at gå ind i en tilfældig lejlighed for at købe sex … 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.