Hop til indhold

Hvor finder man kvinder online?

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Har brugt Victoriamilan i nogen år, men det virker mest som fake profiler derinde efterhånden. Hvad bruger man i dag for at finde piger/kvinder, der ikke er i købesex klassen? 
Og er det betaling på platforme, som er en mulighed for at finde lidt uforpligtende sex med piger/kvinder? 
Er der forskel på om man søger efter unge eller modne, eller findes de samme sted? 

Skrevet
  • Author
spaceman99 skrev, for 46 minutter siden:

Scor.dk har virket fint for mig.

Er det gratis, eller med betaling for at være på?

Skrevet

Scor mener jeg har en gratis version, hvor man dog ikke kan skrive til kvinderne, og vist heller ikke se alle billeder. Jeg har brugt betalingsudgaven til 149 pr. md og haft en fin hitrate og mødt flere søde piger. Så det er både billigt - bare du får ét hit på en måned, er det jo langt billigere end en GP - og så er det jo kvinder som rent faktisk vil dig, og ikke kun gør det for penge. 

Mange af dem vil dog nok gerne have en kæreste/forhold, men nogle er kun ude på at blive knaldet.

Appen Badoo har en gratis version, og her har jeg også mødt et par søde kvinder.

Skrevet
  • Author
Smedesvenden skrev, for 1 time siden:

Sugardate.com er jo også en mulighed 

Er det gratis eller betaling site? Og sugar dates forventer vel også lidt gaver? 

Skrevet
  • Author
spaceman99 skrev, for 2 timer siden:

Scor mener jeg har en gratis version, hvor man dog ikke kan skrive til kvinderne, og vist heller ikke se alle billeder. Jeg har brugt betalingsudgaven til 149 pr. md og haft en fin hitrate og mødt flere søde piger. Så det er både billigt - bare du får ét hit på en måned, er det jo langt billigere end en GP - og så er det jo kvinder som rent faktisk vil dig, og ikke kun gør det for penge. 

Mange af dem vil dog nok gerne have en kæreste/forhold, men nogle er kun ude på at blive knaldet.

Appen Badoo har en gratis version, og her har jeg også mødt et par søde kvinder.

Men Badoo, den vil have ansigts billede, den går ikke når man er på jagt, og ikke er single? 

Redigeret af Findesdu

Skrevet

Altså du kan jo møde kvinder der bare vil have sex hvor det skal være,  og stort set alle dating platforme skal man betale hvis man vil have det ultimative lir ( her menes der hvis du vil se hvem der liker dig) men ja du kan møde kvinder der bare vil have sex på alle dating platforme, men det der med at snakke om sex som det første er nok en rimelig dum ide, en kvinde skal nok lade dig vide når de vil have tisseflute. Jeg snakker af erfaring her, jeg har selv været på dating markedet i snart 4 år nu, og har mødt en kvinde jeg ses fast med nu, og de skal nok lade dig vide hvornår de gerne vil dig seksuelt. Så det handler mere om tålmodighed, men at finde en kvinde der bare gerne vil have sex (som ikke er en gp) findes stort set på alle platforme

Tinder, Happn, Facebook dating (ja Facebook har en dating side nu hvor det er helt gratis ) and that is where i get Them ladies. 

Redigeret af etspil5moden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.