Hop til indhold

VERONICA Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Veronica har efterhånden været i Frederikshavn igennem længere tid, men jeg har ikke kunnet finde nogen beretning om denne kvinde. Hun ser ret lækker ud på billederne.

Er der nogen, der kan berette noget om hende ?

https://annoncelight.dk/showad/370134

Skrevet

Jeg har været hos hende en enkelt gang, nok start 2024. 

Mener hun har en del tatoveringer, det var lidt et turn off for mig. 

Havde lidt svært ved at få stiv pik, men hun var virkelig sød og gav mig den tid der var nødvendig. 

Overvejer lidt at prøve hos hende igen. 

Skrevet

Jeg har også besøgt hende i 2024

Men overhovedet ingen indlevelse, så følte at væsentlige var at få mig hurtigt ude igen og turn off for mig at hun har sådan lang liste for extras, at prisen bliver urimelig høj

Derfor er jeg ude

Skrevet
  • Author

På bagrund af @fighters indlæg, så valgte jeg at tage et besøg. Det blev til en dejlig halv time, og kan sagtens finde på at komme igen. Lækker pige, der var sød og hun ville gerne snakke efter selve akten.

Skrevet
NP Dok skrev, den 8.1.2025 at 18:35:

Jeg har også besøgt hende i 2024

Men overhovedet ingen indlevelse, så følte at væsentlige var at få mig hurtigt ude igen og turn off for mig at hun har sådan lang liste for extras, at prisen bliver urimelig høj

Derfor er jeg ude

Hi,Veronica here:) I think it's quite interesting that you think that is a big turn off of me having long list of extras that seems to be "unreasonably"expensive for you,yet you still decided to book a time with me then to get yourself quick out;) I mean, you could just book someone with lower prices instead booking time with me then to complain about the prices :). Yes in my announce you can see all my services,extras and prices detailed so they are clear and out there in open for everyone interested to see so you can make your decision before contacting me.is that simple really :) if my prices are not satisfying for you,you are free to choose someone else

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.