jydefyren 118 Skrevet 13. Marts, 2014 Hejsa... Dette sted annoncere i EB og på http://side6.dk/resultatside/?q=laperla, er der nogle af Jer, der har erfaringer med stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. Marts, 2014 Se evt min anmeldelse her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Du skal nok forvente at billederne er falske, men pigerne kan nu godt være attraktive alligevel Spørg om du kan få lov at se begge piger så du kan vælge... Har du ydelige spørgsmål, svarer jeg gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 29. Marts, 2014 hejsa kan fortælle at de billeder der er på deres hjemme side er helt hen i skoven mere falske kan de ikke blive. jeg havde bestilt en halv time med hende blondinen hun er nok midt i 30erne godt slidt og top mave så jeg kørte fra stedet igen og kommer der ikke mere det er så anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 29. Marts, 2014 Jeg havde jo skrevet i min anmeldelse at billederne er falske, så hvorfor dælen bad du ikke om at se begge pigerne? Hvis det er den Margarita jeg var sammen med, syntes jeg du er lige lovlig hård ved hende, men fair nok - til gengæld er du gået glip af en pige der giver et virkelig lækkert blow, alt det sex du orker inden for tiden, samt mega afslutning uden merpris... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tyren2404 1 Skrevet 29. Marts, 2014 hvor ligger Laperla der er kun tlf nr og ingen adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 29. Marts, 2014 hvor ligger Laperla der er kun tlf nr og ingen adresse Hvad skal du bruge den præcise adresse til, hvis du ikke bestiller en tid? - ellers kan du jo få en nærmere beskrivelse af beliggenheden, hvis du gad læse denne anmeldelse: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 30. Marts, 2014 jeg så begge piger den anden sad i sofaen og var ikke kønnere vil jeg sige. ja det er margarita jeg skriver om men hver har sin smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg