Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun skriver, at hun tungekysser. Var det noget, du oplevede, og hvordan var det?

Skrevet

Hvad med stedet, kunne man komme direkte til hende, eller var det et hotel, hvor man skal igennem receptionen? 

Skrevet
  • Author

Det er et hotel. Jeg tror, hvis du har været i kontakt med alt de piger der kommer fra de baltiske lande, så ved du, hvor det er. ;)

Skrevet
waffles23 skrev, for 3 minutter siden:

Det er et hotel. Jeg tror, hvis du har været i kontakt med alt de piger der kommer fra de baltiske lande, så ved du, hvor det er. ;)

Det har jeg ikke, er ikke vild med at stå i receptionen og vente 

Skrevet
  • Author
niceguyhimself skrev, for 16 minutter siden:

Det har jeg ikke, er ikke vild med at stå i receptionen og vente 

Det behøver du ikke gøre på dette hotel. Du kan bare gå direkte ind og tage elevatoren. Men jeg er enig i, at hoteller generelt er dårlige steder at modtage gæster.

Skrevet
waffles23 skrev, for 4 minutter siden:

Det behøver du ikke gøre på dette hotel. Du kan bare gå direkte ind og tage elevatoren. Men jeg er enig i, at hoteller generelt er dårlige steder at modtage gæster.

Ja fordi det er en større chance for at rende ind i nogle man ikke har lyst til, har været i Nordhavn og andet sted på Amager, hvor det er ligesom normal lejlighed, der møder du ingen mennesker, hun er ellers vild lækker 

Skrevet

Just came from a visit.

Looks 8/10. It is her, beautiful eyes and ass. I prefer them skinnier but was intrigued to visit. Looks-wise you will not be dissapointed

Service: 5/10 Friendly but initiated no kisses I was also already quite turned off but would either way definitely not call it GFE. Quite broken english so communication was not good in person either. Ordered swallow which she didn't seem to enjoy.

Communication: 1/10 Whoever manages her (agency or not) whatsapp is clearly not too literate in English.

Asked for an appointment "tonight" and we agree on time and price.

Cue an hour before, I write to confirm our meeting to get a reply saying I asked to book tomorrow???

We manage to settle for an hour later, fine.

Arrive at time, slow response, then proceed to get asked for a minute.. 15 minutes pass with continuous slow responses until we can finally meet.

Overall: 5/10, will not come back.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.