Hop til indhold

Creampie med GB tøsen

Featured Replies

Skrevet

Hun er go nok !

Jeg mener, hun eksisterer og er faktisk en dejlig liderig kvinde med fine former og et par dejlige bryster.

Hende tror jeg ikke du går forkert i byen ved.

Så du må forbi hende .....

Helge

Skrevet

Nogen der ved hvem eller hvad der gemmer sig bag afsenderen på næsten alle tilmeldinger til GB events.  

[email protected]

Er det et klub kvinder melder sig til og så arrangerer og kordinerer gangbangklub alt for de frække damer. 

Skrevet
SirCumaLot skrev, for 42 minutter siden:

Nogen der ved hvem eller hvad der gemmer sig bag afsenderen på næsten alle tilmeldinger til GB events.  

[email protected]

Er det et klub kvinder melder sig til og så arrangerer og kordinerer gangbangklub alt for de frække damer. 

Hvis du deltager i et af "møderne", vil du finde ud af hvad der er "op og ned" i den klub. De vil nok ikke "ud med" det hele, men man kan godt få en fornemmelse af hvad der er gang i.

Så prøv det. Jeg tror ikke du bliver skuffet.

Af vane refererer vi ikke fra de møder vi deltager i. Man må selv gøre sig sine erfaringer ...

God fornøjelse - godt nytår !

Helge

Skrevet

Tak for svar Helge

Med fare og lempe for at starte en debat der hurtigt kan blive afsporet tænker jeg at parkere den der og lade det være op til deltagerne selv at vurdere eller gennemskue.

Skrevet

Jeg kan kun sige at de holder nogle rigtig gode events og den her tøs er fantastisk, jeg venter kun på at hun kommer til Sjælland igen ;)

Skrevet

Ingen analsex skriver de, og så ligger hun der med en plug i røven.:D

Skrevet
Ståpik skrev, for 4 timer siden:

Ingen analsex skriver de, og så ligger hun der med en plug i røven.:D

Ja fristende ikke,

analsex er snart muligt igen. :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.