Hop til indhold

Bedste blow fra Thai?

Featured Replies

Skrevet

Hey gutter.
Tak for alle gode råd og vejledninger til alle os, der ikke har så meget erfaring på dette område.

Jeg har et par gange været til hygge med en dejlig og sød Thai, som jeg tidligere har læst anmeldelser på herinde. Min erfaring er - indtil videre - at Thai'erne har et helt særligt niveau for service og det elsker jeg. Til gengæld, så mangler jeg den helt store fantastiske blowjob-oplevelse med en thai - så nu vælger jeg at spørge alle Jer til råds. Området kan i princippet gælde hele Sydjylland, men allehelst fra Kolding til Esbjerg - inklusiv alle små byer omkring denne linje.

Hvor har du fået dit bedste blow (evt. med mega-afslutning) fra en sød thai?

God dag, fra Optimizten

Skrevet
Optimizten101 skrev, den 7.1.2025 at 08:17:

Hey gutter.
Tak for alle gode råd og vejledninger til alle os, der ikke har så meget erfaring på dette område.

Jeg har et par gange været til hygge med en dejlig og sød Thai, som jeg tidligere har læst anmeldelser på herinde. Min erfaring er - indtil videre - at Thai'erne har et helt særligt niveau for service og det elsker jeg. Til gengæld, så mangler jeg den helt store fantastiske blowjob-oplevelse med en thai - så nu vælger jeg at spørge alle Jer til råds. Området kan i princippet gælde hele Sydjylland, men allehelst fra Kolding til Esbjerg - inklusiv alle små byer omkring denne linje.

God dag, fra Optimizten

Optimizten101 skrev, den 7.1.2025 at 08:17:

Hey gutter.

God dag, fra Optimizten

Hej. Jeg ved godt at Vejle er lidt uden for det område du spørger om mennnn så er der heller ikke længere !  Katy i Vejle giver et rigtig ubemærket blowjob efterfulgt af en god service 

god fornøjelse 

Skrevet

Jina i kolding.

Kan ikke det med links 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.