Hop til indhold

Anne 19, Mejlskov Fyn

Featured Replies

Skrevet

Har desværre ikke været der, men du skulle overveje at lægge indlæg som disse i Efterlysninger :-)

Skrevet

Forsøgte at få en aftale  med hende i dag. Fik vejnavnet og en besked om at ringe 5 minutter før jeg var der. Det gjorde jeg så og røg på telefonsvareren.

efter 5 minutter fik jeg en SMS om at pigen var ved at gøre sig klar og at jeg ville få husnummeret når hun var klar. Husnummeret kom ikke inden for den næste halve time hvor jeg kørte rundt i området, så jeg vendte hjemad igen. 

Måske tror tyv at hver man stjæler, men jeg syntes at jeg så flere biler, der holdt lidt umotiveret i vejkanten i området.

Skrevet

Hun har da brugt penge på en annonce i EB, så helt fake kan hun vel ikke være? Måske overbooker hun bare med aftaler for at få flest muligt igennem, det er jo hurtigere at få folk frem når de venter lige om hjørnet. Hvis der er mange der ikke møder op til en aftale uden at aflyse kan det jo hurtigt ødelægge forretningen.

Skrevet

Hun har da brugt penge på en annonce i EB, så helt fake kan hun vel ikke være? Måske overbooker hun bare med aftaler for at få flest muligt igennem, det er jo hurtigere at få folk frem når de venter lige om hjørnet. Hvis der er mange der ikke møder op til en aftale uden at aflyse kan det jo hurtigt ødelægge forretningen.

Jeg tænkte også at det var noget i den stil. Hun er iøvrigt i Århus i dag. https://annoncelight.dk/annonce/111692/19-aarig-skolepige-i-aarhus

Jeg har iøvrigt aldrig set annoncer fra Mejlskov før, så det har nok bare været et hus lånt til formålet for en enkelt dag. Det sjove er så at vejen man blev ledt hen til er ret kort og alle huse på vejen (pånær et) så meget beboede ud mens et enkelt havde nedrullede persienner og ingen tegn på beboere. Det var ikke svært umiddelbart at gætte hvilket hus det nok ville være.

Skrevet

Mener - ud fra billederne - at kunne genkende hende fra klinik i et hus lige en smule nord for Sorø. Det var efteråret 2013, så vidt jeg husker.

Hvis det er hende, var det sgu godt. Stor indlevelse og liderlighed i alt, vi lavede.

Ikke 10 i udseende, men en liderlig naboens datter, så cirka 9 samlet set.

Ku sagtens igen :-)

Venligst

Frenchlover1

Skrevet

Der kan godt passe at det var hende du besøgte, da hun plejer at annoncere at det foregår i Sorø.

Skrevet

Att: Anatoli.

Jeg har for ikke så længe siden været i Mejlskov også.

Er det det lille røde parcelhus på hjørnet du mener ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.