Hop til indhold

Ny Hobby Telefon

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa med jer, og velkommen til mig.

Mit første indlæg her på siderne er et temmelig uerotisk et af slagsen, men jeg er kort og godt i bekneb for en ny meget billig telefon til denne hobby. Min 11 år gamle Samsung S II er just gået bort efter tro tjeneste i alle årene. Da telefonen primært skal være til bruge i denne hobby og allerhøjest som backup telefon til udlandseventyr - og jeg skal faktisk afsted om ikke så længe, er jeg ikke interesseret i at ofre alverdens penge på den.

Kravene er rimelig simple: Skal ikke være sim-låst, Android, skal kunne køre Whatsapp og Line, Må gerne kunne køre simple apps uden høj grafik (så som wordfeud og DSB), et tilforladeligt kamera, et ok batteriliv mellem opladninger, helst under 1000 kr. Naja, jeg forventer ikke at den skal kunne holde 11 år som forgængeren, men kan den holde en 3-5 år så er jeg tilfreds.

Kigger lidt på Motorola Moto G24 og  Xiaomi Redmi 14C

Andre forslag, anbefalinger og råd modtages med kyshånd.

Skrevet
LarsTysker skrev, for 24 minutter siden:

Halløjsa med jer, og velkommen til mig.

Mit første indlæg her på siderne er et temmelig uerotisk et af slagsen, men jeg er kort og godt i bekneb for en ny meget billig telefon til denne hobby. Min 11 år gamle Samsung S II er just gået bort efter tro tjeneste i alle årene. Da telefonen primært skal være til bruge i denne hobby og allerhøjest som backup telefon til udlandseventyr - og jeg skal faktisk afsted om ikke så længe, er jeg ikke interesseret i at ofre alverdens penge på den.

Kravene er rimelig simple: Skal ikke være sim-låst, Android, skal kunne køre Whatsapp og Line, Må gerne kunne køre simple apps uden høj grafik (så som wordfeud og DSB), et tilforladeligt kamera, et ok batteriliv mellem opladninger, helst under 1000 kr. Naja, jeg forventer ikke at den skal kunne holde 11 år som forgængeren, men kan den holde en 3-5 år så er jeg tilfreds.

Kigger lidt på Motorola Moto G24 og  Xiaomi Redmi 14C

Andre forslag, anbefalinger og råd modtages med kyshånd.

Jeg tror det bedste sted du kan spørge,  er i Elgiganten eller power - de er bedre til telefoner - herinde ved vi meget mere om GP 

held og lykke

Skrevet

Xiaomi er virkelig en billig telefon, og som med alt andet får du hvad du betaler for. Som sådan fungerer den til det den skal, men den er langsom, klodset og der er mange reklamer i den, eksempelvis når du skal installere apps. Jeg har haft en, men blev hurtigt træt af den.

En Motorola 5G kan fås for lidt over 1000 kr, og så har du en fin, pålidelig og fremtidssikret telefon, der også holder strøm rigtig godt. De få ekstra 100kr er givet godt ud.

Skrevet

For mig er det eneste rigtige en iPhone :ph34r: Både til arbejdstelefon og privat bruger jeg iPhone. Min arbejdstelefon er dog en 7’er og privaten en 11’er. Privattelefonen bliver snart opgraderet til en nyere også bliver arbejdstelefonen opgraderet til 11’eren som tidligere var privattelefon:wub:

min arbejdstelefon har indtil videre holdt 2 år og kostede mig 500kr

privattelefonen har holdt 4,5 år men er købt fra ny. Husker ikke helt prisen men nogle tusinde og et abonoment.

Redigeret af SiaUngQ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.