Hop til indhold

Sara i Næstved

Featured Replies

Skrevet
1955 skrev, for 4 minutter siden:

Fik øje på denne annonce igår, Superflot og fræk våd Dansk kvinde med eksotisk udseende vil være fræk til det sidste. Fra idag Kl9:00 til 23: - Annoncelight og blev fanget dels af tekst dels af billeder. Jeg er til modne Quinder, og Sara ser ud til at leve op til dette. Er der nogen herinde som har besøgt Sara, og vil berette lidt om besøget:

pft

1955

Jeg har besøgt hende men jeg tror det er to år siden og er ikke kommet hos hende

Skrevet
  • Author
tor johansen skrev, for 1 minut siden:

Jeg har besøgt hende men jeg tror det er to år siden og er ikke kommet hos hende

Skal jeg forså det sådan, at du har besøgt hende men ikke fik udløsning? ellers forstår jeg ikke din kommentar :-)

Skrevet
1955 skrev, for 1 minut siden:

Skal jeg forså det sådan, at du har besøgt hende men ikke fik udløsning? ellers forstår jeg ikke din kommentar :-)

Du skal forstå det rigtigt i dag sådan som jeg husker fik jeg udløsning men jeg har bare fundet ud af der er så mange bedre på markedet og jeg synes hendes priser er højere end hendes ydelser er værd sådan som jeg husker og og så husker jeg at hun har været i branchen i 3 eller 4 år

Redigeret af tor johansen

Skrevet
  • Author
tor johansen skrev, for 1 minut siden:

Du skal forstå det rigtigt i dag sådan som jeg husker fik jeg udløsning men jeg har bare fundet ud af der er så mange bedre på markedet og jeg synes hendes priser er højere end hendes ydelser er værd sådan som jeg husker

Ok mange tak for hurtigt svar.  Kan du huske hvad du betalte og for hvor lang tid? Hun skriver 1.000 for 1/2 time. 

Skrevet
1955 skrev, for 1 minut siden:

Ok mange tak for hurtigt svar.  Kan du huske hvad du betalte og for hvor lang tid? Hun skriver 1.000 for 1/2 time. 

Jeg mener jeg gav 1200 for en halv time men jeg kan ikke helt huske det

Skrevet

Og da hun startede op havde hun en veninde med og efter et år eller halvanden år stoppede veninden så Og så gik der noget tid inden hun kom tilbage alene og da jeg besøgte hende var det sammen med veninde men hver for sig

Skrevet

Jeg har besøgt hende i efteråret 2024. Hun er en sød og dejlig pige, som leverer sex med, blow uden, kys m.m. Jeg gav 1.500 for en time. Alt dette var perfekt, men hun var noget sky efterfølgende men tøede op hen af vejen under den efterfølgende snak.

Gentagelse er muligt

Skrevet
  • Author
migmanden skrev, for 21 timer siden:

Jeg har besøgt hende i efteråret 2024. Hun er en sød og dejlig pige, som leverer sex med, blow uden, kys m.m. Jeg gav 1.500 for en time. Alt dette var perfekt, men hun var noget sky efterfølgende men tøede op hen af vejen under den efterfølgende snak.

Gentagelse er muligt

Sara skriver hun er 36 år - synes hun ser noget ældre ud på sine 4 billeder. Hvor gammel vurderer du hun er?

Skrevet

Jeg har ikke besøgt hende, men de billeder er min. 6 år gamle. Jeg så annoncen første gang i 2018

mener også at hun var 36 dengang. 

Skrevet
Igenogigen skrev, den 8.1.2025 at 08:37:

Jeg har ikke besøgt hende, men de billeder er min. 6 år gamle. Jeg så annoncen første gang i 2018

mener også at hun var 36 dengang. 

Helt enig. Billederne har 5-10 på sig, i starten var hendes alder i annoncen 27-28 stykker så lav regnestykket. Har ikke været der, men må bare sige de par gange jeg har forsøgt at få en aftale har det været svært. 

Skrevet
  • Author
ssarge skrev, for 12 timer siden:

Helt enig. Billederne har 5-10 på sig, i starten var hendes alder i annoncen 27-28 stykker så lav regnestykket. Har ikke været der, men må bare sige de par gange jeg har forsøgt at få en aftale har det været svært. 

Jeg besøgte Sara idag, og kunne heller ikke genkende hende ift. billederne i annoncen. Ærgerligt med de "falske" billeder. Det var ellers et fint besøg, Sara gav og fik alt det jeg ønskede, med go dialog på rent dansk. Var yderst fair med tid kontra betaling uden brok. Nu kender jeg hende, og vil ikke afvise et genbesøg, alene målt på de modtagne ydelser og kemi.

Skrevet
1955 skrev, den 14.1.2025 at 21:33:

Jeg besøgte Sara idag, og kunne heller ikke genkende hende ift. billederne i annoncen. Ærgerligt med de "falske" billeder. 

Hvad var forskellen fra billederne? Tyk, tynd eller bare slet ikke vellignende? 

Skrevet
  • Author
ssarge skrev, for 7 timer siden:

Tyk, tynd eller bare slet ikke vellignende

Brysterne hang mere end billederne. Jeg tror hendes maveskind er opereret mindre fra meget stor størrelse. Var samlet på midten af maven som stadig er rimelig stor. Hun ligner en sigøjner, og hendes hår virkede ikke rent. MEN .. som jeg skriver var hun virkelig på, gav lov til mine ønsker, gav et godt blow uden, blev virkelig våd da jeg slikkede hende (2 gange) hvor jeg mener hun kom begge gange. Mange tungekys og super venlig og sød. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.