Duksedrengen56 0 Skrevet 6. Januar Nogen der har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/409215 har forsøgt at skrive til hende. Der kommer intet svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterlangemand 0 Skrevet 20. Januar Vær du bare glad for, at du ikke har fået svar.. Magen til ubehøvlet person ville jeg ikke spilde min tid på. Hun svarer efter en uge og afviser blankt ønsker. Da jeg konfronterer hende med hendes announcetekst, skriver hun nærmest truende. Er i hvert fald glad for jeg ikke har spildt 30 min af mit liv på et møde med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 22. Januar Hun lever på ingen måde op til noget af det hun tilbyder, og er decideret Off i sin kommunikation. Jeg slap med skrækken og 500kr fattigere, for det værste blowjob I mit liv, mistænkte hende for at gøre det skidt for at komme videre. Det var det pæneste, jeg har at sige om hende, Og er bare min bedømmelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 16 Skrevet 11. September ildipiben, Lignede det pigen på billederne?. For skriver med hende lige nu og læner mere mod din vurdering af hende. Fordi jeg har købt lidt ting af hende og jeg har bestilt et par ting og hun bliver ved med at sende noget der overhovedet ikke matcher det jeg har bestilt eller overhovedet ligner hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg