Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun kaldte sig Nanny tidligere, da jeg besøgte hende i Næstved: 

Skrevet
  • Author

Jeg besøgte hende selv. Hun holder til i en velkendt klinik ved Herlev bymidte. Det var ret lækkert. Jeg tog 30 min fp for 1.000, og med masser af tungekys kørte det derud af. Jeg var dog ikke opmærksom på den røde læbestift som fulgte mig med hjem på mine læber. Det skal man måske lige sel være opmærksom på inden man forlader biksen. 

Skrevet
Jogge skrev, for 22 minutter siden:

Jeg var dog ikke opmærksom på den røde læbestift som fulgte mig med hjem på mine læber.

Ja sådan kan det gå når man er optaget af andet...:wub:

Skrevet

Har også besøgt Tanya. Booking etc. forløb problemfrit.

Billederne ligner, men hun er nok en snas ældre end 26. Brysterne har fået lidt hjælp, men er fine, bløde og berøringsvenlige ... ikke fodbolde, så helt ok. Hun har brugt noget tid i fitness-center ... har næsten en six pack, som arbejder heftigt når hun kommer oralt ... sejt.

Det blev ikke til så meget kysseri, hun virkede ikke vældig interesseret. Der var ikke så meget farve på læberne, at jeg frygtede affarvningsproblemer.

Hun har det fint med analt, og selvom udstyret er lidt i den større ende. Det overraskede mig positivt.

Alt i alt var den en positiv oplevelse, og jeg skal nok forbi igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.