Hop til indhold
blogbuster

Hvad er forskellen - og er der nogen?

Recommended Posts

Hvad er forskellen på Thaimassageklinikkerne >Silkeborgvej 120, kld. og >Silkeborgvej 132, kld. i Aarhus. 

Er det samme indehaver eller er det virkelig to forskellige steder med hver sin forretningsidé (!) Og er indgangen 132 ude fra Silkeborgvej ogi øvrigt kaldet Phuket Thai Massage som det vises på street view i Google maps? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved intet om ejerstatus. Ja, det er 2 forskellige butikker og ja, Phuket har indgang ud mod Silkeborgvej, der jo er ret befærdet. I mine øjne er 132 lidt mindre bordelagtig end 120 og 132 har flere m2 og flere piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De to forretninger har intet med hinanden at gøre, og det er to forskellige ejere. Desuden hedder nr. 132 ikke længere Phuket Thaimassage, men i stedet Arunratsamee Thaimassage. Jeg har haft gode oplevelser begge steder (med fuld pakke), omend det efterhånden er et par år siden jeg sidst har været i nr. 120...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Silkeborg vej 120 ligger inde kareen længst oppe nede i en kælder. Da jeg kom der for år tilbage var det rent bordel om aftenen. Havde tit åbent til midnat.

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...