Hop til indhold

Hvad er forskellen - og er der nogen?

Featured Replies

Skrevet

Hvad er forskellen på Thaimassageklinikkerne >Silkeborgvej 120, kld. og >Silkeborgvej 132, kld. i Aarhus. 

Er det samme indehaver eller er det virkelig to forskellige steder med hver sin forretningsidé (!) Og er indgangen 132 ude fra Silkeborgvej ogi øvrigt kaldet Phuket Thai Massage som det vises på street view i Google maps? 

Skrevet

Ved intet om ejerstatus. Ja, det er 2 forskellige butikker og ja, Phuket har indgang ud mod Silkeborgvej, der jo er ret befærdet. I mine øjne er 132 lidt mindre bordelagtig end 120 og 132 har flere m2 og flere piger.

Skrevet

De to forretninger har intet med hinanden at gøre, og det er to forskellige ejere. Desuden hedder nr. 132 ikke længere Phuket Thaimassage, men i stedet Arunratsamee Thaimassage. Jeg har haft gode oplevelser begge steder (med fuld pakke), omend det efterhånden er et par år siden jeg sidst har været i nr. 120...

Skrevet

Silkeborg vej 120 ligger inde kareen længst oppe nede i en kælder. Da jeg kom der for år tilbage var det rent bordel om aftenen. Havde tit åbent til midnat.

venligst 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.