Hop til indhold

Julia 24, Julia 22, Maria 19 og Nicole 20 på amager

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige besøgt Nicole. Hun var sød og service mindet. Ingen tvivl om at det er hende på billederne

Skrevet
Philip7000 skrev, for 11 timer siden:

Besøg dem dog selv og lav en anmeldelse?

hele formålet med dette forum, Efterlysninger, er at folk skal have lov til at efterlyse erfaringer. Hvis du har viden der hjælper en efterlysning, så bidrag - hvis du ikke har, så lad være med at skrive i tråden.

Til @Mrxxxscor, @arnebent og @anmelder Ingen grund til at bumpe tråden, hvis det ikke hjælper trådstarters efterlysning videre. Jeg har ryddet jeres 5 indlæg.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Happy69luke skrev, for 4 minutter siden:

Er der slet ikke nogen der har besøgt disse piger 

Som du kan læse højere oppe har jeg besøgt Nicole. Derudover ligger der anmeldelser af 3 af pigerne under “anmeldelser”

Skrevet

Jeg har været forbi nummer et, som jeg forlod med uforrettet sag, fordi hun ikke tiltalte mig og fordi hun imo mere lignede en på 32 end en på 22…

Jeg har også været forbi nummer tre og også her blev det ikke til noget. Hendes læber var simpelthen for kunstige irl…. Hun tilbyder ikke shower together. Havde hun gjort det var jeg blevet og havde set bort fra hendes læber, for hun fremstod ung og hvis de bryster (som jeg altså kun har set kortvarigt gennem den top hun havde på) er lige så lækre som jeg tror de er…puha ;) Hvis hun så ligefrem også er sød….OMG

Jeg fatter ikke, at så mange unge smukke piger finder det nødvendigt, at fylde sig med plastik :(

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
dhnmdst skrev, for 6 timer siden:

Jeg har været forbi nummer et, som jeg forlod med uforrettet sag, fordi hun ikke tiltalte mig og fordi hun imo mere lignede en på 32 end en på 22…

Jeg har også været forbi nummer tre og også her blev det ikke til noget. Hendes læber var simpelthen for kunstige irl…. Hun tilbyder ikke shower together. Havde hun gjort det var jeg blevet og havde set bort fra hendes læber, for hun fremstod ung og hvis de bryster (som jeg altså kun har set kortvarigt gennem den top hun havde på) er lige så lækre som jeg tror de er…puha ;) Hvis hun så ligefrem også er sød….OMG

Jeg fatter ikke, at så mange unge smukke piger finder det nødvendigt, at fylde sig med plastik :(

Nr.3 Maria ser dejlig ud. Store læber dog!

Hvilke billeder ligner mest hende, som du mødte, da du var forbi?

19 år! Hvad siger Din erfaring?

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 2 timer siden:

Nr.3 Maria ser dejlig ud. Store læber dog!

Hvilke billeder ligner mest hende, som du mødte, da du var forbi?

19 år! Hvad siger Din erfaring?

Billederne i hendes social club er taget op location…tror jeg. De ligner ret godt…

Store læber…ja desværre

19 år…måske. Jeg synes hun virkede ung, men svært at vurdere

• 3 weeks later...
Skrevet
dhnmdst skrev, den 8.1.2025 at 00:44:

Når du skriver du gik igen var det så fordi billederne ikke holdte hvad de lovede?

Skrevet
Highweed skrev, for 16 minutter siden:

Når du skriver du gik igen var det så fordi billederne ikke holdte hvad de lovede?

Ja præcis. Hun var ikke tyk eller noget og det er nok også hendes egne billeder… Hun lignede bare en der var noget ældre og så havde hun en hel sminkebutik i hovedet…

Men jeg har da, så vidt jeg husker,  læst om andre som synes godt om hende…smag og behag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.