Hop til indhold
deralte

Jeg blev stolt af mig selv i Vrå

Recommended Posts

Jeg havde i nogle dage set på denne annonce http://side6.dk/resultatside/?q=katja27 En flot slank kvinde i Vrå. Lige noget for den gamle. 

Jeg ringede, og fik laver en aftale ½ time 1000 kr. OK.

Pigen, der lukkede op, var ikke hende på billederne. Hun havde ikke gjort meget ud af sig selv, men lukkede op for mig i en gammel morgenkåbe. Hobbylokalet var meget mørkt, da der var hængt et tæppe for vinduet.

Jeg sagde så til hende, at jeg ville gå igen, da jeg ikke syntes, hun lignede billederne på nettet.

Her er det så, jeg er stolt af mig selv, at jeg kunne bruge mit øverste hoved og gå min vej.

Måske er det min høje alder, der efterhånden begynder at få en positiv indflydelse på mine evner til i tændt situation at bevare hovedet koldt og ikke lade liderligheden få det sidste ord, som det så ofte er sket tidligere i en lignende situation, med det resultat, at jeg har ærgret mig hele vejen hjem.

Godt gået du gamle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hatten af for det.

 

Der er mange, der kunne skære sig en skive af det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne kan jo godt være 100% ægte som der står i annoncen, men de er bare ikke af hende der var på vagt. Er det set før

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er næsten en tilfredstillelse i sig selv at kunne vende om og gå igen, når man møder den slags humbug og jeg tænder heller ikke på mørkekammersex. Har enkelte gange alligevel indladt mig på det, men der er jo en grund til at det skal være så mørkt - og det tåler ikke dagens lys. Andre gange synes jeg netop at rynker og strækmærker gør en kvinde smuk og viser at hun har noget livserfaring - om ikke andet så kan jeg huske, hvordan hun så ud og ikke bare var endnu et hul på vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja- godt gået, Gamle  :-P

 

Jeg har tit undret mig over, at det for mange her på EG, er så svært at gå igen, hvis det som står foran en, ikke var det man kørte efter. :shock:

 

Men også jeg tage fejl, og vælge den forkerte. Jeg er så blevet så gammel, at jeg ikke vil spilde den smule sæd jeg har tilbage. Så jeg hopper af, hvis det er mere mas end fornøjelse og begejstring, og hopper videre til en anden.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deralte.... det kan du være meget stolt af!

Rigtig godt gået....

Livet er for kort til oplevelser man på forhånd ved ikke vil blive god...

Så skulderklap til dig og god dag.

Yasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja- godt gået, Gamle  :-P

 

Jeg har tit undret mig over, at det for mange her på EG, er så svært at gå igen, hvis det som står foran en, ikke var det man kørte efter. :shock:

 

Det behøver såmænd ikke være så mystisk endda.

 

Man har måske haft det svært med kalenderen og gjort store krumspring for at få tingene til at passe, f.eks i ralation til arbejde og familie.

 

Er det et relativt trafikeret sted, tager man måske som det første lige et  smut hen for at lure lidt nærmere på etablissementet og omgivelserne.

 

Derefter ser man måske i et par dage frydefuldt frem til besøget, og på selve dagen tager man et ekstra langt, varmt bad, og skifter lige til et nyt barberblad, så man er sikker på ikke at kradse nogen steder.

 

Så tager man afsted opstemt og fuld af forventninger til besøget. I dag skulle alle detaljer i planlægningen nemlig gerne gå op i en højere enhed.

 

Den sidste sten på vejen er at slippe diskret ind i etablissementet. Man er måske nødt til lige at cruise et par gange frem og tilbage, før kysten er rimelig klar.

 

Så springer man de sidste "farefulde" skridt frem til døren, ringer på, og venter på det, der altid forekommer at være en evighed. Et stykke væk kommer en person rundt om hjørnet med målbevidste skridt ....... endelig lukkes der op, så man hurtigt kan glide ind i halvmørket bag den frelsende dør.

 

Kun for at opleve, at pigen f.eks ikke er den på billederne.

 

Hvad gør man så?

Retteligt burde man som "der Alte" vende om og forlade stedet, men ihukommende den sig hastigt nærmende person ude på fortovet, en vurdering af, at pigen måske ikke ser så værst ud endda samt en en erkendelse af, at glædesprederen i bukserne forsøger at fortælle, at den har fået lovning på noget godt .......... ja, så er det sgu' forbandet svært at vende om på hælen igen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...