LystTilSM 99 Skrevet 6. Januar Jeg har vanvittig lyst til episk massage i morgen! Men mine baller er blå og stribet efter pisk hos en domina. Er det ok at udsætte en massør for det uden at vide om hun er ok med det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 325 Skrevet 6. Januar Du kunne jo forberede hende på synet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 340 Skrevet 6. Januar Når bare du ikke bestiller ballemassage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jobo 18 Skrevet 6. Januar Selvfølgelig kan du det. Mon ikke pigerne der har set lidt af hvert? Havde på et tidspkt. en relation til en kvinde som kom hos mig af og til og fik en omgang med både flad hånd og spanskrør, som gav striber (til fælles glæde forstås). Spurgte hende en gang hvordan hun forklarede mærker v fx besøg hos lægen. Hun svarede som regel “Det er bare for sjov… når hun blev spurgt. Måske du ikke helt kan gøre det samme, men de har nok oplevet den slags tidligere som sagt. Så kom endelig afsted til Episk, det er dejlig forkælelse, har besøgt Sif i Holbæk for et års tid siden - så lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 99 Skrevet 6. Januar W.C. Fields skrev, for 57 minutter siden: Når bare du ikke bestiller ballemassage. Det vil kun forlænge nydelsen af pisken 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 53 Skrevet 6. Januar Jobo skrev, for 26 minutter siden: Selvfølgelig kan du det. Mon ikke pigerne der har set lidt af hvert? Havde på et tidspkt. en relation til en kvinde som kom hos mig af og til og fik en omgang med både flad hånd og spanskrør, som gav striber (til fælles glæde forstås). Spurgte hende en gang hvordan hun forklarede mærker v fx besøg hos lægen. Hun svarede som regel “Det er bare for sjov… når hun blev spurgt. Måske du ikke helt kan gøre det samme, men de har nok oplevet den slags tidligere som sagt. Så kom endelig afsted til Episk, det er dejlig forkælelse, har besøgt Sif i Holbæk for et års tid siden - så lækkert. Hvem er episk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 6. Januar LystTilSM skrev, for 3 timer siden: Men mine baller er blå og stribet efter pisk hos en domina. Er det ok at udsætte en massør for det uden at vide om hun er ok med det? Jeg tror at massøren vil tænke: Jeg kan sgu da godt forstå han trænger til lidt blid massage efter sådan en omgang - stakkels mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 99 Skrevet 8. Januar Needy skrev, den 6.1.2025 at 18:48: Jeg tror at massøren vil tænke: Jeg kan sgu da godt forstå han trænger til lidt blid massage efter sådan en omgang - stakkels mand Det gør jeg, og skal til at bestille tid i Aalborg, ser at der tilsyneladende kun er en kvinde der? Er der nogen som kan fortælle lidt om Julie? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Episkegry 11 Skrevet 10. Maj tor johansen skrev, den 6.1.2025 at 16:53: Hvem er episk Episk Massage www.episkm.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg