Hop til indhold

Skinny girls

Featured Replies

Skrevet

Jag är svensk och kommer till Köpenhamn om ett par dagar. Jag letar efter en riktigt smal/skinny tjej som ger bra service. Mina var perfekt för mig båda vad gäller kropp och service.

Några rekommendationer??

Skrevet

Jeg vil da gerne opfordre Smatte til at publicere denne mail også, så vi alle kan få glæde af den viden, der spredes.

Skrevet

Ikke alt egner sig til at publicere i et offentligt forum.

Venligst

Frenchlover1

Skrevet

Vi er vel alle ved at blive lidt nysgerrige på hvad den mail indeholder

Skrevet

Er også nysgerrig  :cool:

Skrevet
  • Author

Det är upp till loppan om han vill dela med sig av sitt svar (som innehöll ett par guldkorn) - men jag tror att det är mer troligt om ni kommer med några förslag själva också!?

Skrevet

Haha...det var bara en lite teaser :) Om ni har följt mina inlägg så vet ni vad jag rekommenderar, men skinny??? nja det är väl inte någon av pigerne direkt, men det är inte mycket överblivet fett iallafall :mrgreen: .

Sascha på Seduction som jag tycker har blivit ännu smalare än förr

Emmalie på Romantica - en lille nips

Lucia på Sexyclub - en lång nips

Zandra Doll på Cassiopeia -en lille nips

Skrevet

Laura fra cat-house i Helsingør ser også rimelig lækker og skinny ud, har dog ikke været forbi

http://cat-house.dk/portfolio/laura/

Skrevet

Laura fra cat-house i Helsingør ser også rimelig lækker og skinny ud, har dog ikke været forbi

http://cat-house.dk/portfolio/laura/

Det har jag  :mrgreen: , hon är en lång nips och är tajt så det nästan kännss som analsex ;) Lite för dominant för min smak och vi hade nog inte rätta kemin heller, men det säger ju inte att hon kan vara något för någon annan.... 

Skrevet

Jeg har også været sammen med Laura. perfekt oplevelse. det eneste var bare at "huset" havde lovet superfransk med gummi på toppen. altså hvor der slikkes skaft og boller uden gummi. det var der ikke noget af. Lidt ærgerligt men SÅ sød en pige. og lækker synes jeg

Skrevet

Hun ser lækker ud, men hvis ikke det er fake billeder, tror jeg ikke hun er helt lovlig at rører ved

Hun ser meget ung ud, men jeg lytter med

^_^

Skrevet

Jeg tvivler på at billederne er ægte, især da hun har været anmeldt herinde før

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.