Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hi,

I contacted this girl on WhatsApp and presented me with age, length and weight etc, I really tried to be polite. Then I also asked if there by any means was possible to see her face. 

She answered back in a very rude way, attacking me for being much older than her, I could have been her dad (true, but not strange in this industry). Then she said she would block me, but continued to write endlessly. So I blocked her, but just before I pushed confirm, she called me. I did not answer.

So if you succeed with getting an appointment with this girl, watch out. 

https://nympho.dk/n22232/7551/anita-sexy-in-copenhagen

Skrevet

Well some girls are just not mature for this kind of job. 

Skrevet

First picture is most likely not the same person as the rest.

Skrevet

Jeg har så også lige fået et ret agressivt og provokerende svar fra pigen på et simpelt spørgsmål.

jeg tænker der er tale om scam eller en fuldstændigt uligevægtig person.

Skrevet
  • Author

But I guess it's a cost connected to an ad, but yes most probable it is so.

Skrevet

Hun findes….er 99,9% sikker på at det er hende her 

Hun har også brugt andre navne…

Skrevet

Hej dhnmdst.

Jeg forstår overhovedet ikke dit indlæg, og synes, at det er totalt misvisende, at du linker til et indlæg tilhørende Molly..

Du skriver, "hun findes" og skriver ovenikøbet, at du er 99,9% sikker! Ja, Molly findes, det vil jeg trods alt give dig ret i, men jeg er 99,9% sikker på, at det ikke er Molly, da billederne slet ikke er af Molly, som jeg har haft fornøjelsen af at besøge op til flere gange, med super god succes. Vil du venligst uddybe dit anlæg, hvorfor du linker til Molly -  det kunne være, at der var logisk forklaring bag dit indlæg.

- The Confirmer

Skrevet
The Confirmer skrev, for 38 minutter siden:

det kunne være, at der var logisk forklaring bag dit indlæg.

Den logiske forklaring er at jeg mener at det er samme pige…det er jeg 99,9 % sikker på at det er…hvis jeg skulle tage fejl, beklager jeg herfor :) 

Skrevet
  • Author

Det är ikke Molly, henne har jag treffet :x

Skrevet
Loppan skrev, 1 time siden:

Det är ikke Molly, henne har jag treffet :x

Men du har ikke truffet Anita, så i teorien kan det være samme pige…

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 3 timer siden:

Men du har ikke truffet Anita, så i teorien kan det være samme pige…

Nja, om det skulle våra så har Anita fake pics. För Molly hade ett par riktiga C bröst.

Skrevet
dhnmdst skrev, for 15 timer siden:

She exists...I'm 99.9% sure that's her. 

She has also used other names...

Having met Molly I can tell this girl is not her. Though I wish she would visit again..

Skrevet

Dhnmdst, har du mødt, Molly?

Det lader til, at du bare smider et link op.

Jeg tvivler på, at du har mødt Molly. Til dem, som har mødt Molly, er jeg sikker på, at de vil give mig ret i, at hun ikke har grund til at bruge falske billeder. Hun er på min top 5 over bedste GP, så da jeg så du havde linket til hendes profil, og skrev, at du var 99,99%, sikker på det var hende, blev jeg sgu glad, men lige så hurtigt skuffet.

Udefra de billeder, er jeg 100% sikker på, at det ikke er Molly, så jeg tager i mod din “beklagelse”.

Over and out.

- The Confirmer

Skrevet

Why does everyone always write she replied? There is a very small percentage of GP’s that actually control the phone

Skrevet
The Confirmer skrev, for 22 timer siden:

Det lader til, at du bare smider et link op.

Jeg tvivler på, at du har mødt Molly. Til dem, som har mødt Molly, er jeg sikker på, at de vil give mig ret i, at hun ikke har grund til at bruge falske billeder. Hun er på min top 5 over bedste GP, så da jeg så du havde linket til hendes profil, og skrev, at du var 99,99%, sikker på det var hende, blev jeg sgu glad, men lige så hurtigt skuffet.

Udefra de billeder, er jeg 100% sikker på, at det ikke er Molly, så jeg tager i mod din “beklagelse”.

Over and out.

- The Confirmer

Korrekt. Det er IKKE Molly.

Men Anita er nu også ret lækker. 
Jeg er ikke klar over hvorfor folk klager over hendes beskeder. Det er tydeligt, at hun bruger translate, og translate har det med at have svært ved at formidle ord og vendinger - især hvis man kommer til at lave en lille tyrkfjel.

Jeg havde ingen problemer med at komme igennem til hende. Hun klagede ikke over min alder. Hun behandlede mig godt og gav hvad jeg havde brug for indenfor den aftalte tid.

Hendes billeder og video er 100% ægte

Redigeret af yrghh
tilføjelse

Skrevet
  • Author

She replied fast, with short messages....fast like....fast and furious :mrgreen: No time for translating 

Redigeret af Loppan

Skrevet
The Confirmer skrev, den 6.1.2025 at 18:10:

Nej kun Anita….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.