Hop til indhold
Don ListePik

Rest28 thai massage - Pam i Aalborg - Traditionel thai massage krydret med B2B.

Recommended Posts

Undertegnede havde lidt tid til overs i Ålleren tidligere i eftermiddags. Jeg valgte derfor at besøge Pam.

Aftalen kom let i hus - hurtig sms-korrespondance ca. en time inden mit besøg.

Stedet ligger ikke super diskret, det er en klassisk massagebiks. Forholdene er ganske tilforladelige - rene fine lokaler samt faciliteter, en god bred massagebriks og okay badeforhold.

Pam er en lækker thaikvinde med kiloene godt fordelt. Billederne på annoncen er fuldstændig 1:1. Hun snakker engelsk og en smule dansk. Vi havde fin korrespondance på begge sprog akten igennem.

Jeg havde bestilt 60 minutters kasai massage inkl. B2B samt prostatamassage til 1200,- kr.

Selve massagen var en blanding af thai-  og b2b massage. Hun gav en omhyggelig massage, der bar præg af professionalisme samt erfaring. Undervejs bad jeg hende om at være forsigtig med min skulder, hvilket hun imødekom. Ben, balder og overkrop blev masseret, vi kom igennem de fleste muskelgrupper.

I ægte b2b stil brugte hun også sine bryster til at massere med. Hun holdt sig ikke tilbage med at røre min krop over det hele - dejligt.

Hun brugte som sagt sine bryster til at massere mig med, idet jeg vendte mig om røg 1-tallet derimellem nogle gange. Massagen kulminerede med en finger i krudthulen på undertegnede samt et godt HJ. Jeg undgår detaljerne, men generelt var Pam meget omhyggelig og gik langsomt til værks. Klimaks var fantastisk, og lige hvad jeg efterspurgte.

Jeg har ikke modtaget meget thai massage, idet jeg personligt er mere til b2b massage, og den stil som Jane, Lily mf. anvender. Jeg føler dog, at niveauet hos Pam var i den høje ende med en stor gentagelsesfaktor. Hun har min anbefaling!;)

https://annoncelight.dk/showad/380895

Redigeret af Don ListePik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...