Hop til indhold

Sex i filippinerne

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er det lige så tilgængeligt som Thailand med købe piger?

Er der bestemte byer og områder der er bedre?

Og hvordan er prisleje?

Skrevet
Ridolfo skrev, for 3 timer siden:

Prøv at Google "Angels City girls". 

@PoulPik

"Angeles city girls"

Angeles night life

Boracay night life

Puerto Galera night life

Prostitution er relativt accepteret på Fili, og udover Angeles City, der var amerikanernes playground fra Clark Airforce Base (lukket) så er der flere områder i Manila, men mange år siden at jeg har personlig erfaring derfra.

Ellers mange turistområder hvor at der er mulighed for at få "skrællet bananen",  kender selv specielt Boracay, men pas på transer og ladyboys, med mindre at du er på, lad os sige- regulerede steder/ beværtninger, og ikke ønsker den slags ind på livet selvfølgelig.

Bedste råd er at mingle med nogle ligesindede hvor at du måtte komme frem, der måske har et par ture bag sig i bagagen, og erfaring, men det er et paradis at bevæge sig i, med lidt erfaring.

Redigeret af Notch Johnson

Skrevet
PoulPik skrev, for 6 timer siden:

Hej

Er det lige så tilgængeligt som Thailand med købe piger?

Er der bestemte byer og områder der er bedre?

Og hvordan er prisleje?

I forhold til Pattaya/Jomtien synes jeg det er vanskeligere og det kan være svært at få pigerne til at overholde en aftale - og alligevel er de ikke blu for at stå med hånden fremme og bede om drikkepenge + de godt kan finde på at stjæle.

I Manila er det vist mest i Korean Town det foregår og der er flere Karooke-barer - ellers besøg La Cafe, hvor du kan træffe freelancere.

I Angeles City finder du mest div. strip-shows etablissimenter eller GoGo-barer - både de dyre omkring gågaden - og de lidt billigere længere ude på parameteren, nærmere Clark Airfield, hvor man bedre i fred og ro kan komme til at snakke med pigerne først - og hvor også de lokale expats foretrækker at komme.

Jeg synes priserne var lidt højere end i Pattaya - måske mere a la Bangkok - men de har mange flotte ladyboys - og du kan ofte ikke spotte dem på stemme, krop eller gakket gangart.

Massage kan du få mange steder - men ikke alle tilbyder erotisk massage.

Airbnb er noget dyrere end i Pattaya - og svært at finde en condo med swimmingpool og havudsigt.

Men ellers prøv at søg lidt herinde - og gå på You-tube og se div. videoer omkring Filipinerne.

Skrevet

Jeg var i Manilla for et år siden, jeg brugte primært Tinder.

På forhånd havde jeg skrevet med en pige på omkring de 20. Jeg må indrømme jeg blev noget skuffet da vi mødtes, lav, tyk og rådne tænder... Efter et enkelt knald fik hun 500 kr og så væk med hende.

Jeg mødtes med en sød ladyboy på 18-19 år der var virkelig uerfaren og havde kun prøvet et fejlslagen forsøg på sex i en brandert, så hun beskrev sig selv som jomfru. Vi havde et par gode dage sammen og jeg fik taget hendes anale mødom og hun fik øget sig på blowjobs og rimjobs. Hun spurgte aldrig efter penge i forbindelse med hendes besøg, men efter et par dage spurgte efter 3-400 kr til noget internetoprettelse, som jeg selvfølgelig sendte. Det med ladyboys var noget der skulle prøves, men jeg har ikke umiddelbart behov for at prøve det igen.

På den lokale bar var der nogle virkelig søde bartendere. Jeg blev lidt lun på en af dem og vi snakkede rigtigt meget sammen. Jeg forsøgte at få hende hjem på hotellet, men det afviste hun. Dagen efter invitere hun mig på karaoke bar hvor hendes storesøster og hendes kæreste også var med. Storesøsteren gjorde det klart at jeg kun kunne have sex med hendes lillesøster hvis der var udsigt til ægteskab/seriøst forhold, så den stoppede lige som der. Men vi kyssede da lidt...

Jeg mødtes med den sødeste pige i først 20'erne. Hun havde de bedste patter jeg længe har rørt og var helt vild med mig og virkede meget uerfaren. Vi bollede som kaniner i et par timer, hun spurgte ikke efter penge ved selve mødet, men lige som med ladyboyen, så spurgte hun efter penge til noget skolegang, og jeg sendte hende 500 kr.

Jeg havde også et besøg af en thai'er der tydeligvis var fuldtids luder som jeg burde havde spottet på forhånd. Vi havde aftalt sex uden kondom. Det var hele var lidt mærkeligt, hun havde taget en ladyboy ven med som gav mig et bad imens thai'eren sad på toilettet og kom en masse sæbe op i fissen. Efter vi havde sex begyndte hun at snakke om at jeg havde kommet præsperm op i fissen på hende og ville have dobbelt penge(vi havde aftalt 9000 PHP/865 kr). Jeg kan ikke lige huske om jeg gav hende ekstra, men hun og hendes ladyboy ven(som faktisk var okay sympatisk) skulle bare ud. Heldigvis blev der ikke mere ballade ud af det.

Så lidt en blandet landhandel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.