Hop til indhold

Sugarbabe som nyder anal

Featured Replies

Skrevet

Jeg er løbet tør for piger der nyder analt. Ellevildeella og crispyysofia er ikke aktive længere og andre siger ja, men nyder det ikke som de gjorde. Har i nogle I kan anbefale ? E v t i besked her, så vil det være diskret

På forhånd tak 

Skrevet
  • Author
Grinebideren skrev, for 19 timer siden:

Hvilket område søger du I og hvilke krav til kvinden ? - Altså højde, vægt alder osv

ups, det troede jeg nok at man vidste, men københavns området eller nordsjælland , og under 30 og alm højde og vægt, gerne slank

Skrevet
  • Author

Nu er jeg begyndt at spørge i flæng, og fraekbabe , vil gerne bare det er med glidecreme. Og uden at nævne ekstrabetaling. Men hun starter jo så også med minimun 3000

• 7 months later...
Skrevet

Er der nogen, som har nogle aktuelle bud på sugarbabes, der er friske på anal? Eller som har nyere informationer om nogle af de ovennævnte babes? 

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet
bedstefars skrev, den 5.1.2025 at 12:33:

Jeg er løbet tør for piger der nyder analt. Ellevildeella og crispyysofia er ikke aktive længere og andre siger ja, men nyder det ikke som de gjorde. Har i nogle I kan anbefale ? E v t i besked her, så vil det være diskret

På forhånd tak 

Gina Jaqueline er vild med det

Skrevet

AltidGul hun er vild til anal men god idé at huske klud eller noget med hende

Skrevet
Den store stav skrev, den 13.11.2025 at 11:09:

Gina Jaqueline er vild med det

hun har ikke været aktiv i mange år ?? 

• 3 weeks later...
Skrevet
palle2 skrev, den 17.11.2025 at 15:47:

AltidGul hun er vild til anal men god idé at huske klud eller noget med hende

Hvad menes der med det? . Kan du uddybe 

• 3 weeks later...
Skrevet
Lpo skrev, den 11.12.2025 at 09:56:

Hvad menes der med det? . Kan du uddybe 

Hun laver stort under anal, hun kan ikke styre det.

Skrevet

Tak for info . Er hun ellers ok at få kontakt med osv  . Hvordan var den generelle oplevelse med hende .sugar osv 

Skrevet
Lpo skrev, for 15 timer siden:

Tak for info . Er hun ellers ok at få kontakt med osv  . Hvordan var den generelle oplevelse med hende .sugar osv 

har aldrig set hende på sugardaters så det må være mindst et par år siden hun var aktiv: aner ikke hvorfor hun pludseligt skal sviner her ? 

Redigeret af M A M

Skrevet
M A M skrev, den 31.12.2025 at 05:22:

har aldrig set hende på sugardaters så det må være mindst et par år siden hun var aktiv: aner ikke hvorfor hun pludseligt skal sviner her ? 

Snakker du om???:roll:

Har lige skrevet med hende på SD.

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 6 timer siden:

ok , hvad er hendes profilnavn, eller vil du sende et link , vil da gerne møde hende  ?

Redigeret af M A M

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 21 timer siden:

ups sorry , jeg troede det var gina der blev snakket om, det er altid gul, fik sprunget et indlæg over

Skrevet

Nogle der har mødtes med pigen “altidgul” fornyligt? Har selv prøvet at få en oplevelse med hende, men bliver aldrig mere end til åbent skrivelse/ intet realt svar for hende

Skrevet
M A M skrev, den 6.1.2026 at 18:26:

ok , hvad er hendes profilnavn, eller vil du sende et link , vil da gerne møde hende  ?

Hej.

Vi snakker Gina?

Hun har da nyligt (efterår 2025) været på mindst et billede på Nympho, sammen med en anden pige, hvor de kyssede.

Der kan du evt. holde øje med om hun dukker op igen :) Det er sjældent man ikke kan lave aftaler med pigerne på billederne.

Jeg læste ikke annoncen, men har ‘hygget’ med pigen der havde/har den. Kan i skrivende stund ikke huske hendes nuværende navn…måske NordicBabe? Prøv evt. at se om Gina dukker op i tilknytning til den profil. ‘Hyggede’ med NordicBabe for en hel del år siden før hun blev milf og stadig var Sugarbabe. Virkelig dejlig pige på alle måder :wub:

Gina kender jeg kun fra TV. Hun er ikke lige min type, men virker i øvrigt sød.

Redigeret af TheSecondCumingII
Småting

Skrevet
TheSecondCumingII skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Vi snakker Gina?

Hun har da nyligt (efterår 2025) været på mindst et billede på Nympho, sammen med en anden pige, hvor de kyssede.

Der kan du evt. holde øje med om hun dukker op igen :) Det er sjældent man ikke kan lave aftaler med pigerne på billederne.

Jeg læste ikke annoncen, men har ‘hygget’ med pigen der havde/har den. Kan i skrivende stund ikke huske hendes nuværende navn…måske NordicBabe? Prøv evt. at se om Gina dukker op i tilknytning til den profil. ‘Hyggede’ med NordicBabe for en hel del år siden før hun blev milf og stadig var Sugarbabe. Virkelig dejlig pige på alle måder :wub:

Gina kender jeg kun fra TV. Hun er ikke lige min type, men virker i øvrigt sød.

Det dokumenterer intet , bare at de bruger et kendt foto af en kendt pige som blikfang. 

Skrevet
M A M skrev, 1 time siden:

Det dokumenterer intet , bare at de bruger et kendt foto af en kendt pige som blikfang. 

Pigerne var/er kærester. Det er helt officielt. Der var ikke tale om markedsføring. Du kunne jo læse annoncen og se hvad der blev tilbudt, men da dit ønske til dokumentation er overvældende, kan jeg så ikke rigtigt lede dig på rette vej…

Som anden bruger skriver møder man ofte sugarbabes via andre kanaler end de traditionelle…heldigvis :wub:

Skrevet
TheSecondCumingII skrev, for 1 time siden:

Pigerne var/er kærester. Det er helt officielt. Der var ikke tale om markedsføring. Du kunne jo læse annoncen og se hvad der blev tilbudt, men da dit ønske til dokumentation er overvældende, kan jeg så ikke rigtigt lede dig på rette vej…

Som anden bruger skriver møder man ofte sugarbabes via andre kanaler end de traditionelle…heldigvis :wub:

jeg kan sgu da ikke læse en annonce du ikke linker til og som er gammel du påstår bare nogle ting du ikke ved , og det har intet med sugardating eller andet at gøre, du har ikke engang mødt hende 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.