Tungen72 11 Skrevet 4. Januar Hej jeg kan se der er 2 nye piger I Viby Nimo og Lucky er der nogen der har besøgt Nimo ? Jeg syntes hun ser brænd godt ud. Hvis nogen har besøgt hende vil jeg gerne høre om servicen er iorden ? https://annoncelight.dk/showad/418807 påforhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 655 Skrevet 5. Januar Jeg har besøgt Nimo et par gange. Hun er utroligt smuk og vanvittigt sød. Jeg har ikke fået massage men resten (fp) var virkeligt i orden. Hun er sød, fræk og indlevende. Hun er, helt sikkert på min all time top ti. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle 19 2 Skrevet 6. Januar Tungen72 skrev, den 5.1.2025 at 00:31: Hej jeg kan se der er 2 nye piger I Viby Nimo og Lucky er der nogen der har besøgt Nimo ? Jeg syntes hun ser brænd godt ud. Hvis nogen har besøgt hende vil jeg gerne høre om servicen er iorden ? https://annoncelight.dk/showad/418807 påforhånd tak Ja da! Jeg har besøgt Nimo hun er mega sød og lever sig så meget ind i rollen at jeg næsten glemmer at jeg har betalt hende for det, hendes fisse er dejlig stram og hun sutter p.. som en trykluft hammer, jeg besøger Nimo igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 11 Skrevet 7. Januar Grabbing skrev, den 5.1.2025 at 14:39: Jeg har besøgt Nimo et par gange. Hun er utroligt smuk og vanvittigt sød. Jeg har ikke fået massage men resten (fp) var virkeligt i orden. Hun er sød, fræk og indlevende. Hun er, helt sikkert på min all time top ti. Grabbing skrev, for 18 timer siden: Det var da så lidt Grabbing skrev, den 5.1.2025 at 14:39: Jeg har besøgt Nimo et par gange. Hun er utroligt smuk og vanvittigt sød. Jeg har ikke fået massage men resten (fp) var virkeligt i orden. Hun er sød, fræk og indlevende. Hun er, helt sikkert på min all time top ti. Tak for din anbefaling, nu har jeg også været der og ja hende besøger man ikke kun en gang for hun er da vanedannende, sød og rar og indlevende som du også skriver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 655 Skrevet 7. Januar Hun er pragtfuld. Det glæder mig du havde en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
side99 8 Skrevet 8. Januar Mener det er Pim som har været en del i Vejle Som der nævnes har hun en utrolig dejlig snæver grotte der hurtigt kræver din sæd Har ik fået sutter nøjes med fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 11 Skrevet 9. Januar side99 skrev, den 8.1.2025 at 07:15: Mener det er Pim som har været en del i Vejle Som der nævnes har hun en utrolig dejlig snæver grotte der hurtigt kræver din sæd Har ik fået sutter nøjes med fisse side99 skrev, den 8.1.2025 at 07:15: Mener det er Pim som har været en del i Vejle Som der nævnes har hun en utrolig dejlig snæver grotte der hurtigt kræver din sæd Har ik fået sutter nøjes med fisse Sådan er vi så forskellige, jeg betaler for Full Packet og lader pigen styre og hvis det er godt siger jeg ikke noget ! Og hos hende er der ikke grund til at sige noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike74 3 Skrevet 11. Januar Besøgte nemo igår og skal da lige sige at man fik valuta for pengene Fantatisk oplevelse, sød pige med fantatisk lækker krop. Hun kan klart anbefales og ikke mit sidste besøg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg