Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/414956
DanskeSofie er som det fremgår pære dansk en pige i hvis selvskab man aldrig keder sig og helt igennem virker det som om hun er ret glad og slot af hvad hun laver fordi min oplevelse med hende var hun hævende mit selvværd efter et besøg med 2 udløsninger

hun er en pige der er med på det meste og lidt til plus hendes priser er fair og service er god nok til at jeg helt sikkert har tænkt mig at komme igen hvis altså det lykkes mig og få booket et nyt besøg for til tider virker det som om hun først ser ens beskeder mange timer senere men hvis man nu sender hende en besked med ens ønsker hvad tid osv for at gøre det så nemt for hende at besvar din besked på 1 besked så plejer der og komme svar inden en overskuelig tid

jeg er fan og det var nok ikke sidste gang jeg besøgte hende 

Skrevet
HamDer4000 skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/414956
DanskeSofie er som det fremgår pære dansk en pige i hvis selvskab man aldrig keder sig og helt igennem virker det som om hun er ret glad og slot af hvad hun laver fordi min oplevelse med hende var hun hævende mit selvværd efter et besøg med 2 udløsninger

hun er en pige der er med på det meste og lidt til plus hendes priser er fair og service er god nok til at jeg helt sikkert har tænkt mig at komme igen hvis altså det lykkes mig og få booket et nyt besøg for til tider virker det som om hun først ser ens beskeder mange timer senere men hvis man nu sender hende en besked med ens ønsker hvad tid osv for at gøre det så nemt for hende at besvar din besked på 1 besked så plejer der og komme svar inden en overskuelig tid

jeg er fan og det var nok ikke sidste gang jeg besøgte hende 

Jeg er også en glad for hende

Skrevet
tor johansen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er også en glad for hende

Det er fedt du har haft samlet oplevelse som mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.