Hop til indhold

Tina - Vejle

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/412707

Fredag bleve dagen hvor det passede, så jeg kunne besøge Tina i Vejle - det fortryder jeg bestemt ikke.

Selve kontakten vis SMS gik hurtigt og præcis.

Ankom til adressen som aftalt, og fik de sidste instrukser for at finde Tina. Adressen er absolut diskret og parkering er nemt. Selve stedet er rent og pænt.

Der er ingen tvivl om at det er Tina på billederne. Og syntes hun er kønnere i virkeligheden. Tina er lige til. Smiilende, glad og nem at snakke med. Hun taler utroligt godt engelsk.

Uden at gå i detaljer var den en super lækker time jeg havde med Tina. Hun er blid når hun skal, men ved bestemt også hvordan hun vil have den.

Tina er blandt min top 3, af bedste besøg, og mon ikke at jeg kan blive fristet, næste gang hun besøger os.

Skrevet

Her jeg er nødt til lige at skrive noget.

Var forbi Tina i dag. Vi aftalte per sms halv time plus tungekys for 800 plus 200 kr. Jeg spurgte om hun ville tage lingerie på.

Kommunukation gik fint, og det er relativ diskret, men alligevel ikke. Hun vill sikre sig naboen ikke var der, da jeg skulle ud, og alligevel stod naboen der.

Jeg ankommer til stedet.

Hun er pæn og naturlig som på billederne - Tjek.

havde hun lingerie på? - nej

Hun spurgte en halv time ik? og jeg sagde jo, og hun sagde 800 kr. og jeg gav dem, og tænkte, det er ikke hende jeg har skrevet med.

Seancen starter, hun er knas knas tør, og nærmest kun rører ved min penis med to fingre, og sådan halv slatten uden nogen former for indlevelse.

der går to min, og hun sætter gummi på min halv stive penis, og begynder på et kedeligt blow. hun rører ikke ved mig, og hun ligger, så heller ikke man kan røre hende.

jeg lyver ikke, efter max 5 min, spørger hun om vi skal have sex, og der siger jeg så at jeg gerne ville afslutte det, og om der var mulighed for at få pengene tilbage, da det hele var energiforladt.

Hun spørger hvor meget jeg vil have tilbage, og jeg svarer hertil, at det må hun bedømme hvad der er fair.

hun siger så jeg får det hele tilbage, men da jeg kigger tror ejg faktisk kun der er 700, hvilket er ligemeget, og jeg ser det først da jeg kommer ud i bilen.

Så alt i alt en røvtrist omgang, hun var ellers en naturlig smuk dame

Skrevet

@BredMenFed squ ærgeligt når kemien ikke lige er der. For mig var det en helt anderledes oplevelse. Jeg fik lov til at røre så meget jeg ville og hun var heller ikke bange for at røre ved mig. Jeg besøgte hende dog da hun var i Randers, og vil gerne besøge hende i Vejle. Vil du fortælle lidt om lokationen? Og hvad var det for en nabo? Ung fyr? Gammel kvinde? Og tror du at naboen ved hvad der foregår?

Skrevet
  • Author

@Kandenklappe

En etageejendom med elevator. Fra elevatoren ud i trappegangen, og derefter går man ind i en mellemgang med døre til 2 lejligheder. Hvis man møder en anden i mellemgangen, er det tydelig hvor man skal hen/ kommer fra. Men bortset fra det kunnen man have været på besøg, hvor som helst.

Da jeg ankom stod Tina med døren på klem, så jeg gik lige ind. Og hun kontrollerede om mellemgangen var tom da jeg skulle gå.

Skrevet

Okay tak for svar:) hader nemlig bare når man møder folk i opgangen hvor man kan se at de bare ved hvad der foregår.

Redigeret af Kandenklappe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.