Hop til indhold

Prostatamassage - Episk eller Ida Eventyr?

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror Ida har været Episk massør på et tidspunkt. Og jeg kan godt lide at vide hvad jeg møder, hvilket man ikke gør når det er en episk massør.
Så jeg ville gå med Ida.

Skrevet

Ida kan jeg anbefale, har besøgt hende to gange. Har både oplevet hendes prostatamassage og pegging, og det kan hun.

Derudover er hun sød, klog og smuk.

Hendes sted på Frb er pænt og diskret, det er kun dem der har besøgt hende der ved hvad der foregå.

• 2 months later...
Skrevet
Jobo skrev, den 6.1.2025 at 16:31:

Ida kan jeg anbefale, har besøgt hende to gange. Har både oplevet hendes prostatamassage og pegging, og det kan hun.

Derudover er hun sød, klog og smuk.

Hendes sted på Frb er pænt og diskret, det er kun dem der har besøgt hende der ved hvad der foregå.

Jeg kan kun tilslutte mig hvad Jobo skriver, har dog været heldig at møde den mest fantastiske massør hos Episk, som er rigtig skøn.

Så jeg besøg med glæde begge, men har svært ved at besøge andre end den ene hos Episk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.