Hop til indhold

Ung TS Roskilde

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

Sikke nogle lækre billeder hende her har! Prisen er også i den lidt høje ende:ph34r:

Er der en som har prøvet hende og kan give en anbefaling?

https://annoncelight.dk/showad/390258

Jeg ville være meget taknemmelig over lidt anbefaling, bror til bro inden jeg flækker sparegrisen

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ingen der har været der? :ph34r:

Skrevet

Jeg skrev til hende i morges, fordi jeg synes hendes billeder var meget flotte.

Jeg spørger ind til hvad er inkluderet i den 2000kr pakke, og om hun måske har noget ekstra på menyen.

Hun svarede at der var ikke noget ekstra, men at man får en overall GFE oplevelse.

Jeg spørger så ind til om man må komme en gange eller flere. Så svarer hun at jeg har for mange spørgsmål, og at jeg skal bestille en tid, eller jeg må have en god dag.

Det synes jeg personlig er meget koldt. Jeg mener 2000kr er sindssygt menge penge, at gå "blind" ind i en aftale. Så det skulle jeg ikke have noget af.

Ville bare lige dele min opleving.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tak for deling

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har også faldet over hende et par gange. 

men jeg er ikke meget for at sende billeder af mig. 
men hun har en killer body

Skrevet

Hun er ret "flabet" i sine svar, og jeg har endnu ikke set nogen der har mødt hende LIVE, men høre da gerne om det. 

Pt. virker det mere som et "scam" som sikkert ender med forudbetalte aftaler eller lign?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.