Hop til indhold

Sofia Aalborg

Featured Replies

Skrevet

En skam med alle de tatoveringer hun har. Hun ville ellers være utrolig lækker uden tatoveringer, men ja smag og behag er forskellig. :)

Skrevet

Samme adresse og annonce. Melissa sagde da jeg var der at hun havde en kollega i lejligheden, og grundet deres lignende annoncer (nærmest identisk) og lignende billedkomposition ville jeg være min højre hånd på, at de er på samme addresse.

Skrevet

Hej

Melisssa og Sofia er på samme adresse - eller var på samme adresse, jeg ville også besøge Sofia - men vi skrev lidt skævt af hinanden, så jeg har ikke besøgt hende - det var lige før nytår jeg skrev med hende 

jeg blev lidt træt af Sofia den måde hun svarede på, så droppede hende

Skrevet
  • Author

Altså hoppe over melissa grundet de ting som blev skrevet i den forrige efterlysning jeg lavede. 
men kan ikke finde ud af om man bare skulle hoppe ud i Sofia?

hvordan svare hun dig ?

Skrevet
Aalborgman9000 skrev, for 3 timer siden:

Altså hoppe over melissa grundet de ting som blev skrevet i den forrige efterlysning jeg lavede. 
men kan ikke finde ud af om man bare skulle hoppe ud i Sofia?

hvordan svare hun dig ?

Jeg syntes bare hun svarede flabet og var ligeglad, jeg spurte om hun var shaved or natural  - det viste hun ikke, jeg kunne komme og kigge efter - personliget syntes jeg godt, man må spørge på den måde , uden at være pervers eller prøve at bruge hendes tid på kun at spørge - hun viste jeg havde været der og besøge hendes veninde, så helt fake burde hun vide,  jeg ikke ville være - ellers var hun måske muggen over - jeg ikke valte hende ved mit første besøg.. 

Skrevet
  • Author

Okay, lyder som man skal holde sig fra dem? 

de opdatere også hele tiden deres annoncer så er et eller andet der? 

Skrevet

De opdaterer altid deres annoncer samtidigt  - annoncerne er bygget op på samme måde

Derfor er jeg sikker på, at det er Sofias og Melissas pimp eller sekretær hvis man vil, man skriver med, ikke kvinderne selv, 

Er holdt op med at besøge disse steder, hvor det viser sig, at gp'er knapt nok kan tale engelsk og ikke aner ens navn, selv om man har præsenteret sig  og ikke aner hvad der er skrevet om og bestilt af ydelser og tid

Redigeret af Nybegynderen fra landet
.

Skrevet

@Nybegynderen fra landet helt enig. Det er klart at det ikke er pigerne man skriver med. Hele opsætningen af deres annoncer ligner meget hinanden, og de bliver altid opdateret samtidigt. Det er flere steder i hele Jylland hvor der er lignende annoncer højst sandsynligt fra samme pimp. Pigerne bytter også adresser og annoncer med hinanden på tværs af Jylland. Jeg er helt sikker på at pimpen tjener en helvedes masse penge, da det typisk er piger af rigtig høj klasse han finder. Prøv evt. at tjekke mit opslag “er disse piger handlet”

Skrevet
  • Author

Pigerne ser rigtig flotte ud, og er da også sikker på det er dem man møder, dog syntes jeg det trækker ned at de nok ikke kan engelsk og de måske ikke engang ved hvad der skal foregå 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.