MrPleaser 2 Skrevet 3. Januar Hejsa til alle jer pervs, og bruger af dette skønne univers.... Jeg er en moden mand på 65 som har en dejlig fetish, altså set fra my POV.... Jeg tænder rigtigt meget på kvinder der er markant ældre en jeg selv er....i takt med at mængden på mine egne fødselsdage stiger, kan det godt være noget af en udfordring at finde glædespiger der faldet inden for den katagori..... Der skulle vel ikke være nogle venlige sjæle herinde der kender til sådanne skønne damer?....og helst på Sjælland/hovedstaden, men skulle de findes i Jylland eller på Fyn hærer jeg også gerne om det..... På forhånd tak, og med et ønske om at i alle må få et godt og lystfuldt nytår med dejlige frække oplevelser.....René. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ghans 7 Skrevet 3. Januar Det er en her https://annoncelight.dk/showad/339548 Godt nok i Jylland, kender hende ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 72 Skrevet 3. Januar Hæhæ. Jeg har samme interesse som dig MrPleaser, må jeg erkende. Her er mine bud Sjælland: Putte og Rebecca, begge i Ahornsgade. Super anmeldelser Lekniv ser ud til at have lukket. Æv Lolland-Falster: Nora Malkeko (vist 65) svarer ikke mine sms'er Moden granny på Falster er aktiv (vist omkring 65). Hun svarer og har ok anmeldelser Fyn: Dinna (ca 65) kommer rundt i landet. Gode anmeldelser. Slank/tynd Jylland: Karin (76). Godt knald. Bestemt dame. Gode anmeldelser og nok den ældste i Dk. Jeg besøgte hende i Aalborg for et par år siden Så er der vist en i Vejle som jeg ikke har besøgt. Kan ikke huske hendes navn. Men hun er old gammel. Gode søgeord er "granny" , "gilf" eller "moden" Tilføj gerne ellersmid nogle links 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 114 Skrevet 3. Januar (edited) https://www.cherie.dk/forsog/mak/Forside.htm Cherie må også være der oppe af aldersmæssigt da det er mere end 20 år siden jeg besøgte hende og dengang var hun allerede ingen vårhare Oplevelsen var som jeg husker det god og i den blide ende Hun er også erfaren i de mørkere egne af dette univers har dog ikke selv prøvet denne del Redigeret 3. Januar af paabesoeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 114 Skrevet 3. Januar Har ikke selv prøvet men mener der er en enkelt eller 2 anmeldelser af Louise https://annoncelight.dk/showad/227891 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 355 Skrevet 3. Januar ghans skrev, for 56 minutter siden: Det er en her https://annoncelight.dk/showad/339548 Godt nok i Jylland, kender hende ikke. Karin kan anbefales!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 355 Skrevet 3. Januar paabesoeg skrev, for 21 minutter siden: Har ikke selv prøvet men mener der er en enkelt eller 2 anmeldelser af Louise https://annoncelight.dk/showad/227891 Louise Mon ikke hun er noget ældre end Karin Jeg har ikke besøgt hende. Men overvejer og ville gerne høre erfaring. tsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 269 Skrevet 3. Januar StolteP skrev, 1 time siden: Lekniv ser ud til at have lukket. Æv Hun gik desværre bort sidste forår. Hun var virkelig en dejlig moden kvinde… RIP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylonmester 27 Skrevet 7. Januar PeeHairy skrev, den 3.1.2025 at 17:53: Louise Mon ikke hun er noget ældre end Karin Jeg har ikke besøgt hende. Men overvejer og ville gerne høre erfaring. tsk Har forsøgt Louise et par gange. God til fransk, men lidt lille efter min smag. Er der nogle bud på hendes reelle alder? Jeg kan være lidt i tvivl om de 73 holder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 7. Januar StolteP skrev, den 3.1.2025 at 17:13: Hæhæ. Jeg har samme interesse som dig MrPleaser, må jeg erkende. Her er mine bud Sjælland: Putte og Rebecca, begge i Ahornsgade. Super anmeldelser …. Jeg har selv rigtig gode erfaringer med både Putte og Rebecca (hun holder dog pause for tiden), men MrPleaser på 65 efterlyser nogen, der er markant ældre end ham selv, og det er de altså ikke. De oplyser ikke alder. Rebecca, der er en pæn og velholdt dame, kommer nærmest. Som sagt: jeg kan anbefale dem begge, men skal man udleve en “meget ældre end mig fetich” hos dem, skal man være noget yngre end MrPleaser (som faktisk er yngre end mig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 355 Skrevet 7. Januar Nylonmester skrev, for 15 timer siden: Har forsøgt Louise et par gange. God til fransk, men lidt lille efter min smag. Er der nogle bud på hendes reelle alder? Jeg kan være lidt i tvivl om de 73 holder... Nylonmester : mener du besøgt? Eller forsøgte du bare? hvis du besøgte? Vil du så fortælle lidt mere ? Evt i Pb hvis bedre? alder - ja synes hun har været over 70 i rigtig mange år…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylonmester 27 Skrevet 8. Januar PeeHairy skrev, for 10 timer siden: Nylonmester : mener du besøgt? Eller forsøgte du bare? hvis du besøgte? Vil du så fortælle lidt mere ? Evt i Pb hvis bedre? alder - ja synes hun har været over 70 i rigtig mange år…. Jeg har besøgt hende et par gange. Ikke så meget at fortælle, ud over at hun er sød nok og giver en god omgang fransk - og at hun efterhånden er ved at være en meget moden dame, hvilket så er årsagen til at jeg har besøgt hende. Om man er til de meget modne damer, er hun vel et besøg værd, da der mig bekendt ikke er mange i samme alder der tilbyder de samme ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 355 Skrevet 8. Januar Tak Hvad er henses pris niveau? Tilbyder hun kun fransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 355 Skrevet 8. Januar Nå ja - og er hun let eller meget behåret forneden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylonmester 27 Skrevet 13. Januar PeeHairy skrev, den 8.1.2025 at 12:55: Nå ja - og er hun let eller meget behåret forneden? Priserne er i den høje ende med tanke på alder etc. jeg mener jeg gav 1000,- for 30 min. Hun er nok til alt det blide, lidt usikker på det mere kinky. Jeg vil kalde hende lettere behåret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg