Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey de hr.
og godt nytår år der ude!.

Jeg var forbi Sweet Jenny lige efter nytår til en hal time med kys.
efter min favorit pige er stoppe Hellen :( leder jeg efter en der kan astate hinde.... det er meget svært.
Hellen var klar 10 på 0-10 skala.

til badge til Jenny hun kan godt virke lidt kordt for hovet på SMS og det er normalt et dårlige tagen.
Jenny har vær her i en del år og der er også skrave en del om hinde. Så jeg var sikke på det nok skulle blive en god oplevelse.
Fik book en tid og afsten med min. fik hun nr. efter jeg hvad skravet til hinde jeg var var på vej.

fremme på adrassen, blive lukke ind i en total mørkt rom og kunde entet se.... der var en sød pige stemme sagde at jeg skulle tage sko af.
lidt unde lige start men nå det så er sagt så er Jenny super sød og en meget flot kvind.

Så i bad med min og ind i det sjove rum samme med den smukke Jenny virklige smuk kvinde og sexy.
jeg havde en rigtig god oplevelse med hinde og jeg komme helt sikke igen

Skrevet

Jeg har ikke besøgt Jenny. Hvordan er hendes kys? GFE agtige? Formoder du betalte ekstra? 

Skrevet
  • Author
Godtmedlir skrev, 1 time siden:

Hvordan er hendes kys? GFE agtige? Formoder du betalte ekstra? 

Kys koster ekstra ja. Hus tage initiativ til at kysse og tage imod de kys du giver og god, sikke på det blive emu bede næste gang hun virker som en pige jo bedre end kender anden jo bedre bliver

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.