Hop til indhold
Skiderik

Asia Thai Wellness - Vester voldgade

Recommended Posts

Så er det vist på tide at jeg skriver min første anmeldelse.

Trængte til lidt massage forleden og lod mig friste af de yngre piger jeg før har besøgt på stedet.

Alt var optaget første gang og jeg blev spurgt om jeg kunne komme en times tid senere. Jeg fik lov at hilse på den nye pige og da jeg så hende sagde jeg No problem :-)

Da jeg returnerede en time senere var der stadig optaget så værtinden tilbød at starte massagen.Det gjorde hun ganske godt og hun virkede noget bedre end hvad jeg ellers har oplevet på stedet.

Nu blev hun så afløst af den nye unge pige som kun var på et kort visit i byen. Stille og charmerende med nogle store smukke bryster som hun gemte bag den mindste kjole jeg længe har set. Hun fattede intet af at massere så det blev til en meget lang omgang lir og kælen inden timen var gået.

Som fattig studerende har jeg desværre ikke råd til at købe hele pakken så det blev ved det svenske.

Alt i alt en fin oplevelse og lækkert sted. Hvis man er til unge piger er det nok det bedste bud i Kbh men man skal altså ikke tage derhen udelukkende for massagens skyld.

Kommer jeg igen?

Helt sikkert :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Priserne er i overkanten.

400+300 for en time synes jeg er i den dyre ende.

Omvendt er pigerne unge, kønne og søde.

Jeg ved ikke hvad de udvidede pakker koster men jeg vil gætte på 1500

Del dette indlæg

Link til indlæg

har været 1700 for hele pakken de gange jeg har været der, er godt nok gået et år eller mere siden sidst

Ja, det er godt nok i den dyre ende for et thai-etablissement.

Jeg har aldrig givet mere end 1.500, og det var steder, hvor andre, kunne jeg senere læse, at fik samme ydelse billigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det er den.

Var der igen for nylig og de har vist nok skiftet ejer så det er hende fra 505 der har overtaget.

Der var stadig nogle ret kønne yngre modeller og massagen var en del bedre end sidst.

Faciliteterne er noget af det bedste jeg har oplevet på en thai klinik og det er også rimelig diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ung pige som jeg dårligt husker navnet på. Jeg mener det var noget i retning af Fa men jeg er ikke sikker.

Køn pige med langt sort hår og pæne naturlige bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant læsning i denne tråd.

Jeg har fået massage og hele pakken to gange hos Asia Thai Wellness.

Første gang var i september sidste år, og dengang gav jeg 1.500 for hele pakken inklusiv bad før og efter seancen, som varede en hel effektiv time. Jeg var meget tilfreds........:-)

Anden gang var i april i år, og da fik jeg massage og hele pakken for 1.000 i en halv time - 30 effektive minutter hvor der blev kneppet igennem.

Begge gange var det gudinde nr. to fra venstre.

Hun kaldte sig Cartoon.......:-)

Dejlig slank kvinde, ca. 30 år, lille veltrimmet krop med små bryster. Hun nyder at blive taget bagfra, og hun tænder på en stort udrustet mand - Kan absolut anbefales.

Poul-Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

nummer to fra venstre er den tidligere ( hvis en fra 505 nu har overtaget) ejer. Hun kalder/kaldte sig Tanya. Det er længe siden jeg har været der selv om jeg er kommet der i flere år. Min første oplevelse der var med Cake, som nu er væk? eller er der nogen der ved hvor hun er?

tanya selv har altid givet god massage, fremragende fuld pakke og så har hun en fantastisk krop efter min smag...men nu er hun der måske ikke mere?

jeg stoppede med at komme der da Tanya ikke selv tilbød sine ydelser mere, og da kvaliteten af de øvrige pigers massage var ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er åbenbart den samme kvinde, vi taler om, altså nr. to fra venstre i billedet ovenfor med fire thaikvinder.

Hun har åbenbart brugt forskellige navne, men det er vist meget almindeligt blandt thaikvinder eller har jeg misforstået noget?

Poul-Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er åbenbart den samme kvinde, vi taler om, altså nr. to fra venstre i billedet ovenfor med fire thaikvinder.

Hun har åbenbart brugt forskellige navne, men det er vist meget almindeligt blandt thaikvinder eller har jeg misforstået noget?

Poul-Peter

Det er set før, at pigerne bruger forskellige navne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På ovenstående billede er det nummer et fra venstre. Tanya har vist fungeret som værtinde og selv om jeg har presset lidt på har jeg aldrig prøvet hende - desværre.

Hun fortalte at hun stopper i branchen for at kaste sig over noget andet.

Aon er nr to fra højre.

Hun er også en frækkert og utrolig køn.

Desværre er hendes massage ikke noget at råbe hurra for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.

Nr 1 fra højre ser da også meget sød ud:)

Nogen som har fået massage af hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...